Бізнес

«Говоріть про себе якомога голосніше»: як розвивати бізнес на онлайн-майданчику та підвищувати довіру покупців (частина 2)

1 Квітня 2019
«Говоріть про себе якомога голосніше»: як розвивати бізнес на онлайн-майданчику та підвищувати довіру покупців (частина 2)

Продовження матеріалу про те, як підприємцю виділитися на онлайн-майданчику і привернути увагу покупців. Редакція блогу звернулася за рекомендаціями до представників компанії – Андрія Багрина та Віталія Власюка, керівників групи B2B Unit OLX.

1. Використовуйте «картинки», щоб запам’ятатися

Перш за все, йдеться про якісні фотографії в оголошенні. Ще на свою бізнес-сторінку ви можете додати логотип – важливий візуальний елемент, який не варто ігнорувати. Наприклад, в рубриці «Робота» у бізнеса немає можливості публікувати фото, тільки лого: це допомагає виділитися серед оголошень інших роботодавців, плюс – компанію починають більше впізнавати.

Щоб привернути увагу покупців, можна використовувати банери, наприклад, із зображенням вашого логотипу або товарів. «Ми рекомендуємо цю опцію клієнтам, які вже заповнили OLX-магазин на 95%, – зазначає Андрій Багрин. – Банер буде відображатися в кожному оголошенні продавця, і це допоможе залучити ще більше користувачів».

2. Слухайте підказки досвідчених менеджерів

У кожного бізнес-користувача є персональний менеджер, з яким можна радитися і отримувати підказки. «Клієнти можуть звертатися з будь-яких питань. Наприклад, менеджери допомагають розібратися з технічними нюансами. Рекомендують, що зробити, щоб отримати максимум відгуків на оголошення саме у вашій товарній категорії», – розповідає Віталій Власюк.

Як кажуть наші експерти, рекламу варто підключати обдумано: все залежить від бюджету і того, наскільки довгострокові ваші цілі. При проактивному підході розвинути свій бізнес можливо в досить стислі терміни. «Наприклад, один з наших клієнтів запустив бізнес з продажу меблів. Починав з 10 оголошень. Він якісно заповнив бізнес-сторінку і налаштував інтернет-магазин, слухав поради менеджера про те, які рекламні послуги і в якій комбінації максимально ефективні, – згадує один з кейсів Віталій Власюк. – За півроку його бюджет на розміщення виріс приблизно в 20 разів, і як результат – збільшилися продажі».

3. Аналізуйте перегляди оголошень і дзвінки

Відстежуйте ключові показники своїх публікацій. Залежно від пакета підприємець отримує доступ до статистики переглядів за 30 днів (всі користувачі), 60 днів (пакет «Старт») або 90 днів (пакет «Преміум»). Наприклад, можна порівнювати кількість переглядів різних оголошень в одній категорії, щоб розуміти, яке спрацьовує краще.

Також корисно зіставляти перегляди з повідомленнями або дзвінками. Наприклад, якщо перших багато, а останніх мало, то, швидше за все, покупця зацікавила назва, але не опис. Отже, потрібно попрацювати над текстом. І навпаки: якщо майже всі, хто прочитав оголошення, написав або зателефонував – ви на правильному шляху.

4. Відповідайте покупцям оперативно і ввічливо

Якщо покупця зацікавило ваше оголошення і він готовий щось купити – ви відмінно попрацювали. Але слід пам’ятати: сьогодні немає проблем з доступністю товарів, і якщо ваша поведінка буде некоректною – людина може піти. Щоб утримати її, дотримуйтесь простих рекомендацій.

Повно, ввічливо і оперативно відповідайте на повідомлення. «Покупець зверне увагу на те, що для вас важливо: просто швидше продати товар або все-таки зробити так, щоб він залишився задоволеним», – попереджає Андрій Багрин. До того ж, якщо ви оперативно реагуєте на повідомлення, система присвоїть вам значок «Швидко відповідає» – це додатковий аргумент для покупця написати саме вам, а іноді й ключовий.

Підвищити довіру можна і за допомогою підключення опції «OLX Доставка». «Побачивши цей значок, покупець розуміє, що зможе безпечно купувати ваші товари», – зазначає Андрій Багрин. Сервіс безкоштовний для продавців. Гроші приходять вам на картку протягом двох годин після того, як покупець забирає товар на пошті.

5. Запропонуйте клієнту залишатися на зв’язку

Продажі онлайн можуть бути не тільки ситуативними. Інтернет-майданчики ефективно працюють для формування лояльності покупців. «Люди запам’ятовують гарне оголошення і коректну поведінку продавця. Якщо покупка пройшла успішно, підприємця можуть додати до «Обраних» на майбутнє. До того ж, ви самі можете запропонувати підписатися на вас на інших ресурсах – наприклад, щоб людина отримувала розсилки в месенджерах або соціальних мережах», – перераховує можливості Андрій.

Ніхто не відміняв і ефект «сарафанного радіо». Тому враховуйте, що клієнти будуть повертатися і рекомендувати вас як продавця, якщо ваша поведінка буде професійною.

«Онлайн-майданчик – це як великий східний ринок. Чим яскравіший і привабливіший ваш товар, чим цікавіше і голосніше ви про нього розповісте – тим більше людей зацікавиться пропозицією», – резюмує Андрій.

Текст: Катерина Маєвська