Бізнес

Закресліть це: чого не повинно бути в ефективному оголошенні

19 Лютого 2020   
 7
Закресліть це: чого не повинно бути в ефективному оголошенні

Кожен досвідчений продавець на OLX знає: що більше інформації про товар, то краще спрацює оголошення. Водночас зайві дані можуть завадити угоді. На основі правил сервісу та особистого досвіду підприємців редакція блогу сформулювала топ, що краще прибрати з тексту публікації.

1. Символи, знаки та «приманки» в заголовку

Ідеальний заголовок повинен відповідати на запитання «Що ви продаєте?», а максимальна кількість знаків у ньому – 70. Там не має бути символів (*^@<>), знаків оклику та питання, а також непотрібних описів товару або послуги. Наприклад, інформації, яка дублює те, що й так відображається у результатах пошукової видачі на OLX (ціна товару, умови доставки або місто відправлення).

Уникайте й великих літер, якщо це не абревіатура: текст, написаний з CapsLock, лякає і нагадує спам.

Ще одна важлива деталь: покупці шукають товари або послуги за їх назвою чи характеристиками, тому використовувати в заголовку слова «продам» або «в наявності» – не найкраща ідея. Наприклад, замість «Продам стильний стіл для будинку або офісу, використовували ВСЬОГО МІСЯЦЬ!!!» краще написати «Робочий стіл з МДФ у гарному стані».

Викресліть і слово «дешево» із заголовка. Ваше оголошення буде знаходитися поряд з іншими в результатах видачі – клієнт без підказок зможе оцінити, вигідно у вас купувати чи ні.

2. Загальні фрази

«Найякісніші дитячі речі – у нас», «Дешевше не буває», «Ми знаємо, як вам допомогти» – заклики в тексті оголошення, всупереч очікуванням, не привертають увагу покупців, а відволікають від важливої ​​інформації та не приносять жодної користі.

Якщо ви хочете розповісти про переваги пропозиції, краще перерахуйте реальні факти, чому у вас варто купити товар. Вони переконають краще, ніж заклики. Наприклад, згадайте «10 років досвіду в сфері …», «Ціни на 10% менші, ніж ринкові», «Відправлення в той же день», «Гарантія – 6 місяців», «Знижка 5% на першу покупку».

3. Професійні терміни

Якщо ви продаєте товари для широкої аудиторії, намагайтеся зробити оголошення максимально простим. Інакше, стикнувшись з незрозумілими термінами, потенційний покупець закриє його та продовжить шукати серед інших.

Виняток: клієнти профільних магазинів, які добре знаються на тому, що купують (наприклад, гаджети для геймерів або професійних спортсменів). У всіх інших випадках дотримуйтеся правила «просто про складне»: наприклад, порядз інформацією про ємність батареї гаджета можна уточнити, на скільки годин активної роботи її вистачить.

4. Надлишкова інформація

Іноді продавці перевантажують оголошення зайвими деталями. Щоб не повторювати їхніх помилок, завжди пам’ятайте про свою цільову аудиторію, коли складаєте оголошення. Ставте собі запитання: «Чи буде це цікаво моєму покупцеві? Чи допоможе ця інформація зробити вибір?».

Наприклад, якщо ви хочете здати маленьку квартиру-студію студенту, розкажіть, що в ній вже є все необхідне для життя, і нічого не потрібно докуповувати. А то, що поряд розташована школа, майбутній орендар може дізнатися вже й після переїзду.

5. Інші товари

На OLX є правило, яке не можна порушувати: для одного товару або послуги – одна публікація (опис, ціна, фотографії). Річ у тім, що пропозиції з декількома товарам заплутують користувачів, отримують мало відгуків та знижують довіру до продавця.

Тому, наприклад, замість одного оголошення із заголовком «Продам кухонну техніку» у вас буде три – «Мікрохвильова піч [бренд, модель]», «Холодильник [бренд, модель]», «Духова піч [бренд, модель]».

Винятки: комплекти, які продаються за загальною ціною (наприклад, гаджет і доповнення до нього), той самий товар з характеристиками, які впливають на ціну (наприклад, колір, розмір, кількість, стан), продаж одного продукту гуртом і вроздріб. Більш докладно про правило одного товару можна прочитати тут.

6. Умовна вартість

Ви можете віддати товар безкоштовно або назвати певну ціну (іноді з позначкою «Договірна»). Якщо ж вказуєте в оголошенні т.зв. «умовну вартість» (1 грн, 111 грн), розраховуючи продати товар за іншою, ви порушуєте правила публікації та вводите в оману покупців.

7. Номер телефону в заголовку, описі або на фото

Під час складання оголошення можна вказати контактну інформацію у спеціальному полі. Тоді зацікавлений покупець натисне «Показати номер» і подзвонить. Оголошення з телефоном в заголовку, описі або на фото – відхиляють.

8. Повторювані ключові слова

Ключові слова в заголовку або тексті оголошення допомагають йому потрапляти до видачі на OLX та сайтах пошукових систем. Але якщо таких слів забагато (наприклад, «Фітнес гумки для фітнесу петлі, фітнес гумки, петлі опору»), «машина» буде сприймати це як спам. У результаті ваше оголошення не буде відображатися в результатах пошуку.

Оберіть варіант «Меблі на замовлення» замість «Замовити меблі Київ», «Меблі на замовлення Київ», «Замовити меблі в Києві недорого меблі».

9. Посилання замість опису

Якщо в оголошенні ви змушуєте покупця перейти на невідомий сайт, щоб ознайомитися з товаром, швидше за все, деталей він так і не дізнається. Замість цього – відкриє пропозицію іншого продавця, де буде описано все, що потрібно.

Порада: не замінюйте опис товару одним посиланням, а доповнюйте. Наприклад, розмістіть лінк на відеоогляд, уточнивши, яку додаткову інформацію дізнається користувач після переходу. Так ви покажете, що турбуєтеся про його час.

10. Стокові або чужі фото

Буває, що через відсутність якісних фото продавці беруть картинки зі стоків або підкріплюють оголошення зображеннями, які мають до товару лише непряме відношення. Наприклад, знімки авто, взяті з сайту виробника.

Так робити не потрібно. Навіть якщо на фото то, що ви продаєте, таку публікацію відхилять. За деякими винятками це стосується категорій «Дитячий світ», «Транспорт», «Будинок і сад», «Електроніка», «Мода і стиль», «Хобі, відпочинок і спорт» (більш докладно – тут). Також на фото не повинно бути зображень інших товарів та логотипів сторонніх сервісів.

Нехай фото, які ви зробите самі на смартфон, не будуть ідеальними, але зате вони – реальні. Покупці це оцінять.

Особистий досвід

Ольга, продавець на OLX

Закресліть це: чого не повинно бути в ефективному оголошенні

– Я продаю брендове взуття та орієнтуюся на те, як працюють інші користувачі в моїй категорії. На основі особистого досвіду та спостережень вивела для себе три правила складання оголошення.

Перше: найголовніше – в заголовку. Не тільки назва товару, а й те, що важливо для покупця. Наприклад, якщо це взуття, то обов’язково уточнюю розміри і матеріал, з якого воно зроблене.

Друге: фотографії продають. Щоб вони були якісними, для зйомки товарів я завжди запрошую фотографа.

Третє: покупцям потрібні гарантії. Бачачи, що товар можна купити з OLX Доставка, вони більше довіряють продавцю і частіше відгукуються на оголошення. Тому я додатково нагадую про цю можливість в описі товару, хоча відповідна позначка стоїть навпроти кожного мого оголошення.

Текст: Світлана Васильченко