Новини OLX

OLX разом з UAPAY, Нова Пошта та ЕКО маркет запускають сервіс адресної доставки продуктів

6 Травня 2020   
 1
OLX разом з UAPAY, Нова Пошта та ЕКО маркет запускають сервіс адресної доставки продуктів

У час, коли так важливо мінімізувати контакти з людьми, кожен вихід в магазин за продуктами викликає певні незручності та ризики. Тому українці почали частіше купувати продовольчі товари онлайн: на OLX кількість придбаних харчових продуктів тільки за перші три тижні карантину зросла на 45%. Щоб покупки були безпечними та легкими, OLX, UAPAY, Нова Пошта та ЕКО маркет запускають сервіс адресної доставки продуктів, який буде доступний для кожного жителя Києва з 5 травня.

Як купити продукти

Зробити покупки можна всього в три кроки:

1. Вибрати продуктовий набір на OLX.
2. Вказати адресу доставки.
3. Оплатити замовлення онлайн та очікувати на кур’єра.

Наразі доступні три види продуктових наборів вартістю 215 грн, 289 грн та 549 грн. У кожен з них входять найнеобхідніші та популярні серед покупців товари: цукор, борошно, соняшникова олія, макарони, гречана крупа, чай, хліб, молоко, печиво та туалетний папір. Вартість доставки будь-якого набору – 70 грн. Кур’єр привезе замовлення прямо в день оформлення, якщо його зробили до 11 ранку, або наступного дня, якщо пізніше.

Якщо проєкт будет успішним, планують збільшити асортимент наборів і географію доставки, щоб ще більше українців могли безпечно купувати продукти, отримуючи їх прямо до себе додому.

Зручний і швидкий процес покупки та доставки товарів – результат спільних зусиль партнерів: OLX надає платформу для замовлення продуктів, ЕКО маркет відповідає за наявність та якість наборів, UAPAY забезпечує надійну онлайн-оплату, а Нова Пошта – безпечну кур’єрську доставку по місту.

«Ми раді, що разом з партнерами можемо допомогти нашим користувачам просто та безпечно купувати продукти, позбавляючи їх необхідності зайвий раз виходити в магазин. Важливо, що вони зможуть також подбати про добробут своїх літніх родичів, просто замовивши доставку їм додому. Сподіваємося, що наші зусилля зроблять життя українців легшим у цей непростий час», – коментує Олексій Ломоносов, маркетинг-директор OLX Україна і Центральна Азія.