Бізнес

Як описати товар, щоб його захотіли купити: 5 лайфхаків від експертів

27 Травня 2020   
 62
Як описати товар, щоб його захотіли купити: 5 лайфхаків від експертів

Головний виклик для більшості підприємців у зв’язку з пандемією – швидко та успішно «переїхати» в онлайн. Щоб допомогти їм у цьому, ми запустили серію безкоштовних вебінарів (розклад – на сторінці OLX Україна в Facebook). Наприклад, експерти нашої компанії вже розповіли, як стартувати на OLX, аналізувати конкурентів, привернути увагу покупців тощо.

Редакція блогу публікує найважливіші та найкорисніші рекомендації для бізнесу. Перший матеріал присвячений тому, як скласти ідеальне оголошення про продаж товару. Поради давали експерти OLX: Оксана Остапчук, керівник команди відділу продажів і розвитку бізнес-клієнтів, та Павло Колоянов, менеджер з розвитку бізнес-клієнтів.

Корисна стаття: Чого не повинно бути в ефективному оголошенні

1. Заголовок: працює, якщо інформативний

Дивлячись на заголовок, покупець повинен зрозуміти, що ви продаєте. Але написати просто «куртка», «плаття» або «кросівки» – недостатньо, щоб у вас захотіли купити товар.

В ефективному заголовку повинна бути ключова інформація про покупку. Наприклад, поряд з назовю товару вкажіть його розміри, кому він підійде, матеріал, бренд, колір (фотографії не завжди передають точний відтінок), інші особливі характеристики. Так ви зможете привернути увагу тих покупців, кому дійсно потрібна ваша продукція.

Посилити заголовок можна за допомогою прикметників, наприклад, «стильний», «унікальний», «брендовий», «нарядний»: вони покажуть додаткові переваги для клієнта. Але не зловживайте: посилення можуть займати максимум 25-45% заголовка, все інше – конкретика.

2. Текст: покупець повинен «побачити» опис

Завжди дбайте про зручність клієнтів: розбивайте опис на тематичні блоки, їх – на невеличкі абзаци, розділяйте все підзаголовками. Що простіше людині буде сприйняти текст в оголошенні, то вища ймовірність, що вона захоче купити саме у вас.

Усе можна подати в такій послідовності: загальна інформація про товар (наприклад, що він в наявності, всі фотографії реальні), характеристики та переваги, розмірна сітка/кольори, варіанти оплати, умови доставки, акційні пропозиції, якщо є.

3. Ключові слова: тільки так вас знайдуть

У заголовку та описі обов’язково повинні бути ключові слова – ті, за якими покупці шукають товар. Від цього безпосередньо залежить, чи з’являться ваші оголошення в результатах пошукової видачі.

Щоб підібрати «ключовики», поставте себе на місце клієнта: як би ви шукали продукцію, яку продаєте? Також можна подивитися популярні запити на OLX у вашій рубриці: вони оновлюються щопонеділка, тому інформація тут завжди актуальна.

Грамотність – маст-хев. Навіть одна невірна літера може призвести до того, що оголошення не з’явиться в пошуковій видачі.

4. Фото: «живі» знімки викликають довіру

В оголошенні про продаж товару можна розмістити до восьми фото (виняток для категорій «Транспорт» та «Нерухомість» – 24). Додавайте якомога більше світлин: 1-2 фото можуть відлякати потенційних клієнтів, яким завжди хочеться розглянути майбутню покупку з різних ракурсів.

Краще, якщо це будуть ваші фотографії, зроблені на смарфтон, а не з сайту виробника або стоку (останні в деяких рубриках взагалі заборонені правилами OLX). Коли ви публікуєте «живі» знімки товару, то це як мінімум означає, що він у вас є, і вам більше довіряють.

Кілька правил якісних фотографій: товар має бути добре видно, тому знімайте його повністю, при денному освітленні та на контрастному мінімалістичному фоні.

Гарна ідея – сфотографувати продукт в природному середовищі, тобто там, де його будуть використовувати після покупки (наприклад, авто на фоні краєвиду). Так клієнт зможе уявити себе з товаром і надихнутися.

Щоб фото вийшли чіткими, користуйтеся штативом. І обов’язково вимкніть спалах, інакше зображення буде «пласким» і занадто контрастним.

5. Заклик до дії: зачепіть клієнта

Додайте в текст оголошення «зачіпки», які змусять покупця вам написати або зателефонувати. Наприклад, це може бути інформація про знижку чи акційна ціна для перших трьох людей, які зателефонують (або будь-яка інша кількість), можливість забронювати товар, якщо його швидко розбирають, пропозиція скинути додаткові фото чи відео тощо. Підберіть те, що зацікавить вашого покупця.

Найкраще розмістити це в кінці оголошення, а не на початку: навряд чи людина захоче звернутися до вас, поки не прочитає та не дізнається, який товар їй пропонують.

Уперед на OLX за продажами;)

Текст: Людмила Колб