Бізнес

Найкраща пропозиція: як успішно продавати послуги онлайн

21 Жовтня 2020   
 3569
Найкраща пропозиція: як успішно продавати послуги онлайн

Щоб утриматися на плаву, багато підприємців почали активно використовувати онлайн-майданчики. Нові можливості відкривають для себе зокрема й продавці послуг. Як їм презентувати себе в інтернеті, зокрема на OLX, і якими принципами роботи керуватися – розповідають експерти компанії: Юлія Шеберт, керівник сектора продажів та розвитку клієнтів B2B Unit, і Марта Козак, менеджер з розвитку клієнтів в категорії «Бізнес і послуги».

Від чого залежать продажі

Успішні продажі – як товарів, так і послуг – залежать від того, чи довіряють вам покупці. Приходячи на онлайн-майданчик, вони звернуть увагу на будь-які ознаки, які підтверджують, що вам можна вірити. Наприклад, на OLX – це тривалість роботи на платформі, кількість переглядів оголошень, їхня якість (детальний та зрозумілий опис, якісні фотографії) тощо.

«Коли клієнт вже звернувся, то для нього буде важливим, як з ним ведуть переговори. Якщо продавець намагається з’ясувати його потреби, розповідає про правила роботи, пропонує те, що потрібно, і дотримується домовленостей (наприклад, вартість послуги залишається незмінною) – клієнт звернеться знову», – пояснює Юлія.

Як презентувати себе, щоб зацікавити клієнта

Важливо максимально використовувати можливості, які пропонує майданчик. Наприклад, на OLX – це бізнес-сторінка: з її допомогою продавець може вигідно представити свої послуги. Щоб її отримати, потрібно купити пакет розміщень «Старт» або «Преміум». Наші експерти дають поради, як потрібно заповнити бізнес-сторінку.

Найкраща пропозиція: як успішно продавати послуги онлайн

1. Складіть «резюме»

У спеціальному полі з описом розкажіть про свій досвід роботи: наприклад, як довго ви надаєте послуги, скільки у вас клієнтів/реалізованих проэктів, чому потрібно вибрати саме вас, чи маєте профільну освіту або сертифікати, які підтвердять кваліфікацію.

Опишіть, що конкретно ви робите, як і для кого. Наприклад, якщо ви займаєтеся клінінгом, то які види прибирання можете надати, що використовуєте в роботі та як організовуєте процес.

Можете додати, яку знижку отримає клієнт, якщо замовить ваші послуги повторно, або інші бонуси (якщо вони є).

2. Додайте контакти й корисні посилання

Додайте свої контакти (до 3-х номерів), посилання на сайт, якщо він є, або на сторінку в соціальних мережах – все, що допоможе потенційним клієнтам дізнатися про вас більше і посилить їхню довіру. Але пам’ятайте: давати посилання на конкуруючі платформи –не можна.

3. Подбайте про зображення

Ви повинні візуально виділятися на фоні інших. Якщо працюєте в сфері, де не так просто проілюструвати свою роботу (наприклад, ви – няня), додайте на бізнес-сторінку власне фото, логотип або тематичну картинку.

Дивлячись на неї, користувач повинен зрозуміти, чим ви займаєтеся. Наприклад, на місці лого або фото може бути зображення будівельних інструментів, якщо ви робите ремонти, заооби для прибирання – для клінінгу, красивий краєвид – для туризму.

4. Не обмежуйтеся одним оголошенням

Публікації на OLX можуть доповнювати одна одну: так клієнт зможе краще зрозуміти, що ще ви робите.

«Один з наших продавців займається перевезеннями в Одесі. Спочатку він опублікував лише одне оголошення, не вказавши, які саме послуги надає. Але ми допомогли йому розмістити три, з кожному виду перевезень, і ще одне – про послуги вантажників. Результат не змусив себе довго чекати – кількість дзвінків збільшилася», – розповідає Марта.

Як скласти оголошення, щоб «продати» себе

1. Чіткий та зрозумілий опис

Економте час клієнтів і дайте якомога більше інформації в оголошенні. Пропишіть все, що може їх цікавити, враховуючи попередні звернення: які саме послуги ви пропонуєте, скільки це коштує, що входить у вартість, як замовити, як все буде проходити, чи потрібен договір тощо. Тоді, зателефонувавши або написавши, покупець ставитиме вже не загальні, а конкретні запитання, які стосуватимуться саме його замовлення.

2. Ключові слова

Користувачі завжди шукають щось конкретне: наприклад, «Ремонт …», «Заміна …» або «Прибирання …» і уточнювальні деталі. Щоб оголошення краще відображалося в пошуковій видачі, вказуйте більше ключових слів як в заголовку, так і в основному тексті. Під час складання оголошення можна спиратися на популярні запити.

«Був випадок, коли клієнт шукав своє оголошення за запитом «Вантажне таксі», але не знаходив, тому що цих слів не було у нього в заголовку – просто «Перевезення». Ми допомогли йому відредагувати публікацію, прописали більше ключових слів. Уже за тиждень він сказав, що звернень стало більше», – розповідає Марта.

3. Розміщення у «правильних» регіонах

Там, де ви дійсно можете надати послугу. Наприклад, якщо ви працюєте репетитором англійської в Києві і готові їздити до учнів по всьому місту, ви можете розмістити оголошення в усіх районах. Це збільшить його охоплення.

Те, чого не можна робити, – публікувати дублі оголошень у тому самому районі. Ще не варто намагатися поліпшити «видимість» своїх послуг за рахунок неправильной геолокації. Наприклад, якщо ваше оголошення про ремонт холодильників знайде користувач з Дніпра, але при цьому ви працюєте в Вінниці, у нього сформується негативне враження – як про вас, так і про майданчик. Це призведе до зниження попиту, через що постраждають усі продавці послуг.

Враховуйте свої можливості та особливості клієнтів. «У нашого продавця була СТО в одному з районів Києва. Важливо розуміти, що клієнти в цьому сегменті шукають насамперед хороший і вигідний сервіс, тому приїдуть у будь-яку точку міста. Ми переглянули кількість схожих оголошень у всіх районах міста і вибрали той, де конкуренція не дуже висока. Це підвищило число звернень», – наводить приклад Марта.

4. Обов’язкове просування

Оголошення може бути ідеальним, але його мало хто побачить, якщо воно знаходиться на п’ятнадцятій сторінці пошукової видачі. Тому важливо правильно просувати свої публікації за допомогою промоуслуг (детально про рекламу на OLX – тут).

Наприклад, наші експерти не радять купувати рекламу вночі: промо запускається відразу після оплати, і навіть якщо ваше оголошення підніматиметься в загальному списку, його ніхто не побачить. Вибирайте час, коли ресурс відвідує більше користувачів (наприклад, ранок чи вечір).

Також для ефективності промо має значення, який пакет розміщень ви купуєте. «З одним з клієнтів ми провели експеримент. Розраховуючи, що більшість потенційних замовників переглядають оголошення через додаток, запропонували йому придбати пакет «Преміум». Його особливість – усі оголошення піднімаються вгору списку кожні 7 днів, під ними відображаються пропозиції того самого продавця, а не конкурентів, а також можна розмістити банер, який буде в кожному оголошенні. Попит збільшився, і тепер клієнт купує тільки цей пакет», – розповідає Марта.

5. Промовисті фотографії

У рубриці «Бізнес і послуги» можна додати до 8 фото. Головне – щоб вони були якісними, говорили про саму послугу і привертали увагу при перегляді оголошень. Залежно від того, чим ви займаєтеся, в оголошенні будуть добре виглядати, наприклад, місце надання послуги (зал, кабінет, салон, клас для занять), матеріали, які ви використовуєте, результати роботи, фото з екскурсій тощо.

Текст: Світлана Васильченко