У вас невеликий острівець в ТЦ або окремий магазин – навіщо додавати його в інтернет? Щоб відвідувачів, покупців та прибутку у вашого бізнесу стало більше! Навіть офлайн-магазину потрібне онлайн-просування. Наприклад, клієнт у вашому місті через інтернет шукає товар, який ви продаєте. Він пише в Google «дитячий одяг» і бачить на свій запит відповідь у вигляді магазинів поруч. І так з будь-яким товаром або послугою.
Щоб ваш магазин був у цьому списку, додайте компанію в Google Мій бізнес. Так більше людей дізнаються про вас. Вони прийдуть з Google Пошуку і Google Карт. Все це – інструменти Google-пошуку, в якому ми шукаємо все – серіали, рецепти, адреси та, звісно, товари.
Навіщо це потрібно
Тут спрацьовує формула «Більше відвідувань = Більше продажів» – для меблів, електроніки, дитячих товарів – будь-якої тематики взагалі. Додавання компанії в Google Мій бізнес – це крок до збільшення продажів.
Що це ще дає:
1. Посилання на головну сторінку показує ваші товари/послуги – те, що шукав ваш покупець. Він відразу бачить, що прийшов за адресою.
2. Наявність сайту або OLX-магазину * підтверджує, що ви – реальний продавець, який не обдурить. Так люди охочіше купують.
3. Оцінки q відгуки в Google Мій бізнес – ще одне підтвердження, що ваш бізнес справжній і ви дійсно продаєте. Відповідайте на запитання і зауваження – це теж частина вашої позитивної репутації, яку можна побудувати.
4. Це ще одне онлайн-представництво вашої компанії.
Як додати компанію в Google Мій бізнес
Зробити це – справа 10 хвилин. Розповідаємо!
1. Переходьте на сторінку Google Мій бізнес і тисніть «Створити зараз».
2. Натисніть кнопку «Додайте свою компанію в Google».
3. На сторінці введіть назву компанії і заповніть дані про неї – все, що потрібно Google Мій бізнес. Обов’язково повідомте, чи є у вашої компанії послуга доставки.
4. Коли все заповните, зберігайте дані та тисніть «Підтвердити». Це потрібно, щоб система визнала вашу компанію.
Підтвердити дані, щоб додати компанію в систему, можна за допомогою коду підтвердження, який приходить протягом 13 днів у паперовому листі від Google на те ім’я й на ту фізичну адресу, які ви вказали в особистому кабінеті.
Коли отримаєте код, введіть його на сторінці «Управління адресами» біля філії, яку підтверджуєте. Якщо цього не зробити, то у вас не буде доступу до відгуків та статистики, а вони корисні і дають розуміння, що приносить продажі, а що ні.
Як заповнювати картку й навіщо
Що більше у вашій картці інформації, то краще Google вас «сприймає» і тим охочіше показує вашу компанію за запитами, пов’язаними з вашим товаром. Порожні картки отримують менше показів у пошуковій видачі і привертають менше клієнтів.
1. Час роботи
Його бачитимуть ваші клієнти. Вибирайте години для всієї компанії або окремих послуг, святкових/вихідних днів. Клієнти не люблять бути в омані і вже під час дзвінка з’ясовувати, що компанія не працює.
2. Телефони
Саме в множині. Краще завжди мати додатковий канал зв’язку. Вам можуть зателефонувати навіть без переходу на сайт. Краще перестрахуватися.
3. Сайт
Тут вказуйте ваш OLX-магазин* у форматі https://[назва] .olx.ua, і не потрібно більше нічого створювати.
4. Категорії
Це тематична ніша, в якій працює бізнес. Щоб клієнт відразу орієнтувався, що ви пропонуєте.
5. Атрибути
Додатковий функціонал для покупців, який спрощує покупку у вас. Наприклад, безконтактна оплата, картки, чеки та інше.
6. Опис компанії
Потрібно вкластися в 750 знаків. Лаконічно та доступно розкажіть, чим ви займаєтеся і яку вигоду отримає потенційний клієнт. Використовуйте більше фактів, цифр, реальних даних, але не перевантажуйте текст статистикою.
7. Дата відкриття
Може бути аргументом на вашу користь. Давно на ринку – отже, добре працюєте.
8. Територія обслуговування і географія доставки
Клієнт відразу зможете визначити, наскільки йому зручно замовити у вас товар або послугу.
9. Фотографії, відео
Покажіть інтер’єр, фасад, панораму, колектив, логотип та інші ознаки вашої компанії, які виділять її серед інших. Важливо: додавання контенту дасть вам +30% переходів в OLX-магазин.
10. Публікації
Пости про життя вашої компанії: новини, анонси, оновлення асортименту. Що більше про вас знають, то більше довіряють.
11. Товари та послуги
Те, що ви пропонуєте, з діапазоном цін і кнопкою для замовлення. Це буде ще один повноцінний майданчик, де ваші клієнти зможуть замовити товар або послугу.
Готово! Клієнти можуть перейти в OLX-магазин і там вибрати відповідні товари. Або ж залишитися в картці Google Мій бізнес і тут переконатися, що купувати потрібно у вас. Головне – заповнена картка.
*OLX-магазин виконує ті самі функції, що і сайт – ви додаєте товари, рекламуєте асортимент на OLX, відвідувачі потрапляють на вашу сторінку з товарами, роблять покупки, додають в закладки, щоб повернутися.
Перевага перед окремим сайтом полягає в тому, що з OLX-магазином ви не платите за техпідтримку і дорогу контекстну рекламу в своїй ніші. При цьому у вас є можливість і рекламувати свій магазин на OLX, і отримувати переходи з Google.