Для ЗМІ

Аналітичний центр OLX регулярно готує огляди та статистику для ЗМІ. Ми також можемо підготувати ексклюзивний огляд для вашого видання на основі аналізу понад 12,5 млн оголошень на OLX.

Катерина Онищенко, генеральний директор OLX Україна і Центральна Азія

Катерина Онищенко, генеральний директор OLX

Катерина приєдналася до команди OLX Україна та Центральна Азія у 2013 році в якості директора з маркетингу. Протягом п’яти років вона успішно керувала маркетинговими ініціативами у трьох країнах. Серед найяскравіших проектів – ребрендинг Slando в OLX в Україні та Казахстані, запуск масштабної медіапідтримки в Узбекистані, промо-кампанії послуги «OLX Доставка» та ін.

З квітня 2018 року Катерина Онищенко відповідала в тому числі й за розвиток бізнес-вертикалей майданчика, основний фокус був спрямований на просування категорій «Нерухомість» і «Робота».

Про компанію

OLX – один з лідерів серед онлайн-майданчиків оголошень світу, представлений ​​більш ніж в 40 країнах. OLX належить до глобальної медійної і діджитал-компанії Naspers.

OLX пропонує швидкий спосіб купувати, продавати або обмінюватися товарами і послугами в конкретних країнах шляхом публікації оголошень. Щомісяця мільйони людей по всьому світу продають і купують за допомогою OLX різноманітні товари, включаючи предмети побуту, меблі, товари тривалого споживання, музичні інструменти, автомобілі та мотоцикли, електроніку і мобільні пристрої, нерухомість і послуги. Назва OLX походить від фрази «online exchange» («обмін онлайн»), що повністю відображає суть сучасних дошок оголошень.

Офіси OLX працюють в Нью-Йорку, Цюриху, Варшаві, Києві, Будапешті, Софії, Лісабоні, Бангкоку, Буенос-Айресі, Кейптауні, Делі, Ріо-де-Жанейро, Сан-Пауло та інших містах світу. З 2010 року OLX є частиною групи Naspers.

Naspers – провідна міжнародна група медіа-платформ і майданчиків електронної комерції. За останні 20 років група перетворилася зі звичайного бізнесу друкованих медіа в одній країні на широкопрофільну медіа- і діджитал-групу, що оперує на багатьох ринках. Операційна діяльність групи включає майданчики електронної комерції, послуги платного телебачення і друковані медіа. Більшість бізнесів Naspers є лідерами в своїх галузях. Найбільш успішні офіси групи працюють на ринках Центральної і Східної Європи, Латинської Америки, Африки, а також в Індії та Китаї.