Аналітика

Що шукали українці на OLX у 2019 році: найпопулярніші запити

12 Лютого 2020   
 69
Що шукали українці на OLX у 2019 році: найпопулярніші запити

Минулого року на OLX українці найохочіше шукали квартири – понад 8,1 млн запитів. 4 з 5 запитів користувачів iOS – це техніка Apple, в той час як прихильники Android більше ніж 3,5 млн разів шукали велосипед, і понад 3,26 млн разів цікавились кросівками. Більше статистики щодо запитів серед користувачів за 2019 рік – в аналітиці OLX за 2019 рік.

Найбільша кількість пошукових запитів за 2019 рік припала на такі позиції, як: квартира – понад 8,1 млн запитів, велосипед – більше ніж 5,8 млн, диван – 4,88 млн, кросівки – понад 4,84 млн запитів і робота – більше ніж 4,2 млн запитів. Окрім квартир, люди також шукали будинки – 3,3 млн запитів. Серед спортивних брендів лідирують Adidas та Nike, з невеликим відривом на користь першого. Найпопулярнішим девайсом для українців у 2019 році став iPhone 7, загалом техніку Apple шукали 17,8 млн разів.

Популярні пошукові запити користувачів Android збігаються із загальним рейтингом – квартира, велосипед, кросівки, адже більшість запитів на платформі надходили з гаджетів з цієї операційної системи. Однак на 6-му місці в пошуку Androidців була робота – понад 2,5 млн запитів, а от до топ-50 запитів системи iOS робота не увійшла.

4 з 5 найпопулярніших запитів користувачів iOS – це техніка Apple. До топ-50 запитів входили здебільшого бренди одягу та аксесуарів, такі як: Nike, Zara, Crocs, Stone Island, Michael Kors, Guess, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, New Balance, Gucci.

Якщо говорити про конкретні категорії, з топ-30 запитів в категорії «Електроніка» серед користувачів iOS, 24 – це гаджети Apple. Іншими популярними позиціями були холодильники, ноутбуки, IQOS, телевізори та приставки. До речі, IQOS з системи iOS шукали 145 900 разів, а з системи Android – 195 300 разів.

До брендів електроніки, які шукають з Android, увійшли Xiaomi – 550 700 запитів, Samsung – 305 000, Sony – 220 700 запитів. Однак технікою від Apple цікавилися з не меншою частотою, зокрема iPhone 7 шукали понад 440 200 разів. Щодо побутової техніки та електроніки, на Android найчастіше шукали пральну машину, планшет, комп’ютер, колонки, кондиціонер, навушники та монітор.

Що шукали українці на OLX у 2019 році: найпопулярніші запити

Рейтинг топ-30 в категорії «Мода і стиль» продовжує тенденції загального рейтингу. В iOS це був пошук переважно за брендами, серед яких Nike займає перше місце – 630 600 запитів, а в Android – саме за варіантами одягу. Згідно з даними аналітиків OLX, грітися взимку користувачі iOS планували в пуховиках, а от власники Android ще й в шубах та дублянках – 450 700 та 351 900 запитів відповідно. До переліку брендів, які не увійшли в топ-30 на iOS, але мали популярність на Android, увійшов Asics. Щодо взуття, найпопулярнішими запитами стали кросівки, чоботи, босоніжки та туфлі.

В категорії «Транспорт» користувачі обох операційних систем одноголосно найчастіше шукали ВАЗ – понад 805 000 запитів. До топ-30 запитів серед користувачів iOS увійшли такі марки автомобілів, як: BMW, Honda, Smart, Lanos, Mercedes, Audi. Також понад 38 600 запитів прийшлися на пошук саме Volkswagen Golf 4. До найпопулярніших запитів серед інших транспортних засобів потрапили: мотоцикл – 117 000, квадроцикл – 102 400 та скутер – 85 700. Понад 36 000 запитів на пошук автомобілів після ДТП. В топ-30 запитів по Android увійшли також автомобілі технічного призначення та їх складові, а саме: причіп – 166 600, трактор – 216 600 та мотоблок – 208 638 запитів.

За даними аналітики OLX по категорії «Хобі, відпочинок і спорт», найбільша кількість запитів пов`язана з пошуком різного велотранспорту та їх запчастин – тільки з Android було понад 1 млн запитів. Крім того, часто шукали такі моделі велосипедів, як BMX та Cube, а також екіпірування для «двоколісного друга».

Іншим популярним товаром в цій категорії був намет – майже 200 000 запитів на Android. Користувачі даної ОС також часто шукали спінінг – 66 300 запитів та човен – 53 000. Охочими покращити фізичну форму за допомогою гантелей здебільшого були користувачі Android – 96 500 запитів, а от з iOS їх всього 25 600.

У категорії «Дитячий світ» для українців найбажанішим був саме дитячий одяг. До топ-5 запитів увійшли куртки – понад 1 млн, коляски – 980 900, сукні – 950 000, кросівки – 866 600 та комбінезони – 835 100 запитів. Батьки також шукали конкретні бренди, такі як Zara, Next, Crocs, Ecco, Lenne, Adidas, Reima, H&M та Geox. Серед «дитячих» брендів лідирував Chicco — 371 100 запитів. У 2019 році користувачі активно цікавилися автокріслом для дітей – 770 300 запитів серед усіх пошуків в категорії дитячих товарів.