У березні значно зріс інтерес до побутової хімії (+299%). А вже у квітні стало більше оголошень про продаж індивідуального транспорту – квадроциклів, скутерів та мотоциклів. Літо ж принесло зростання інтересу до ремонтних послуг і встановлення кондиціонерів. Детальніше про шопінг українців упродовж літніх місяців у порівнянні з весняним розпалом карантину – в аналітиці OLX.
Липень
Другий літній місяць відзначився великою кількістю зацікавлених у покупці квитків – їх було на 326% більше, ніж у попередньому місяці, а кількість оголошень про їхній продаж зросла на 19%. У топ також вийшли пропозиції з продажу мотоциклів та супутніх матеріалів (+10%). Пропозицій стосовно квадроциклів стало значно менше – якщо у травні відповідних пропозицій додалося на 30%, у червні – на 13%, то у липні – тільки на 11%. Купальники та жіночу білизну стали пропонувати менше, ніж місяцем раніше (+7%).
У середині літнього сезону відбувся «бум» серед зацікавлених у весільній атрибутиці – сукнях (+362%) та аксесуарах (+125%). Також українці стали пробувати нові хобі та активніше шукати музичні інструменти – на 97%. Не можна не відзначити зростання інтересу до повітряного (96%) та комунального транспорту (93%).
У липні зріс попит на доставку:
– товарів для хокею (+93% у порівнянні з попереднім місяцем, середній чек – 543 грн);
– весільних аксесуарів (+67%, середній чек – 315 грн);
– весільних суконь (+38%, середній чек – 1 129 грн).
Червень
На початку літа кількість оголошень про продаж квитків була ще більшою (+22%). Стало більше пропозицій з товарами для активного відпочинку – водних видів спорту (+18%). У перший місяць літа додалося оголошень про продаж жіночої білизни та купальників. Якщо у травні перших пропозицій стало на 9% більше, то у червні – вже на 13%. Зацікавлених у покупці купальних костюмів додалося – на 53%.
У червні українці ще активніше, ніж у травні, шукали послуги зі встановлення кондиціонерів – на 527%. Цю тенденцію вловили продавці, тож з початком літа таких пропозицій додалося на 8%. Також збільшився інтерес і до кліматичного обладнання (+155%) та вентиляції (+43%) – очевидно, через настання спеки. Стало більше зацікавлених і в послугах з ремонту та обслуговування техніки (+340%).
У червні побільшало доставок:
– знаряддя для водних видів спорту (+109%, середній чек – 1 058 грн);
– жіночої білизни та купальників (+53%, середній чек – 341 грн);
– кліматичного обладнання (+70%, середній чек – 721 грн);
– товарів для вентиляції (+23%, середній чек – 1 010 грн).
Травень
Згідно з аналітикою OLX, у травні стало більше зацікавлених у послугах туризму (+51%) та освіти й спорту (+42%). Окрім того, незважачюи на карантин, українці не забули про весільний сезон – тих, хто хотів купити весільні аксесуари, в травні стало на 31% більше. З наближенням літнього періоду також стало більше тих, хто шукав послуги з оздоблення та ремонту (+28%) та встановлення кондиціонерів (+28%).
Категорії, в яких стало більше доставок у травні:
– весільні аксесуари (+37%, середній чек –298 грн);
– приладдя для водних видів спорту (+34%, середній чек – 1 313 грн);
– знаряддя для футболу (+30%, середній чек – 534 грн).
Квітень
У квітні ж найбільше зростала кількість оголошень про продаж мототранспорту: квадроциклів (+30%), мопедів та скутерів (+13%), мотоциклів (+10%) та мотошин (+10%). Ще активніше почали продавати товари для саду та городу (+19%) та велосипеди (+11%). А от «бум» на хлібопічки від продавців дещо сповільнився – мінус 13% оголошень у квітні.
Щодо попиту, то в квітні українці насамперед найбільше прагнули підстригтися – число зацікавлених у цих послугах виросла на 95%, а пропозицій стало на 8% менше. Причому чоловіки вирішили, що вони можуть бути самі собі перукарями – кількість тих, хто відгукнувся на оголошення про бритви та машинки для стрижок, виросла на 55%. Ще більше підвищився інтерес до чоловічої білизни – плюс 85%. З потеплінням продовжила зростати популярність садового інвентарю – плюс 84%. Разом із пропозицією зріс попит на квадроцикли – плюс 57%.
У квітні побільшало доставок у таких категоріях:
– товари для саду та городу (+101%, середній чек – 642 грн);
– цегла, бетон та піноблоки (+100%, середній чек – 193 грн);
– бритви, епілятори та машинки для стрижки (+63%, середній чек – 536 грн).
Березень
У березні, якщо порівнювати з лютим, найбільше зросла кількість оголошень про продаж засобів з догляду (+66%), а відгукуватися на них почали на 406% активніше. Також частіше почали продавати побутову хімію (+45%), товари для краси та здоров’я (+28%), мопеди (+27%), товари для саду/городу (+27%) та велосипеди з супутніми товарами (+20%).
Аналітика OLX показала, що серед користувачів різко зросла кількість зацікавлених у покупці побутової хімії (+299%), товарів для краси та здоров’я (+165%), лакофарбових матеріалів (+129%), хлібопічок (+118%) та велосипедів з супутніми товарами (+105%).
У березні найбільше доставок додалося у таких категоріях:
– вікна, двері, скло та дзеркала (+600%, середній чек – 850 грн);
– побутова хімія (+313%, середній чек – 693 грн);
– товари для догляду (+200%, середній чек – 689 грн);
– хлібопічки (+122%, середній чек – 1 088 грн).