Стартувала Всеукраїнська інформаційна кампанія із захисту прав споживачів фінансових послуг «Знай свої права», яку проводить Національний банк у партнерстві з Уповноваженим Верховної Ради з прав людини.
Мета кампанії – покращити обізнаність громадян про права та обов’язки під час користування фінансовими послугами.
У рамках інформаційної кампанії #ЗнайСвоїПрава Національний банк спільно з партнерами розповідатиме українцям, які вони мають права як споживачі фінпослуг та куди звертатися у випадку їх порушення.
«Є чимало причин, чому українці з пересторогою користуються фінансовими послугами або не користуються ними взагалі. Це і пережиті кризи, і негативний споживацький досвід, і недостатня обізнаність про переваги користування фінансовими продуктами. Національний банк сьогодні має подвійну мету. Перша – встановити додаткові вимоги до фінустанов, які забезпечать їх прозорість щодо вартості послуг та добросовісну поведінку стосовно споживачів. Друга – сприяти ліпшій фінансовій обізнаності самих українців. Це обов’язкові складові для підвищення захищеності споживачів фінпослуг, а також для більшої залученості громадян до фінансової системи та активнішого користування послугами», – наголосив заступник Голови Національного банку Олексій Шабан.
OLX нагадує: у випадку будь-яких покупок чи продажів в інтернеті завжди тримайте в секреті PIN-код, тризначний номер на звороті картки (CVV), строк дії та баланс картки. Щоб вкрасти гроші з карток, шахраї використовують методи соціальної інженерії – коли особа переказує кошти самостійно або надає стороннім особам платіжну інформацію. Також важливо забезпечити неможливість отримання незнайомцями логінів, паролів, SMS-кодів від банку та іншої персональної інформації.
Кампанія проходитиме в березні-травні 2021 року в усіх регіонах України. Дізнатися більше інформації можна на спеціальному сайті «Знай свої права»: https://promo.bank.gov.ua/know-your-rights/