Впродовж останніх шести місяців війни українці найбільше цікавилися послугами з будівництва, ремонту та транспортними перевезеннями. Водночас не нехтували процедурами для краси та здоров’я. Які тенденції в напрямі сервісів та послуг під час війни – у свіжій аналітиці OLX.
З березня до серпня українці майже однаково шукали та пропонували послуги в онлайні. За кількістю відгуків на оголошення на олх найбільше протягом війни користувачі цікавилися:
- будівництвом, ремонтом та прибиранням (2,9 млн відгуків);
- перевезеннями та транспортними послугами (2,4 млн відгуків);
- сировиною, матеріалами (2,2 млн відгуків);
- послугами з краси та здоров’я (2,2 млн відгуків);
- авто та мото послугами (1,9 млн відгуків).
У категорії «Сировина/матеріали» з березня до червня 2022 року найбільше шукали на олх бензин – понад 360 тис. запитів. Пік пошуку припав на червень. Дизельне пальне цікавило 173 тис. разів, а найбільше його потребували українці у травні через дефіцит сировини на ринку.
У категорії «Авто/мото послуги» впродовж всіх місяців стабільно тримався попит на оренду авто – 164,5 тис. пошукових запитів. Також протягом квітня-травня українці шукали послуги з пригону авто (54 тис. пошукових запитів), адже саме в цей період діяло нульове розмитнення.
Пасажирські перевезення були популярними у березні та квітні (36 тиc. пошуків). А от вантажні шукали сумарно 159 тисяч разів протягом війни, окрім одного місяця – травня.
Попри війну, українці не забували про красу та здоров’я – у розділі «Бізнес та послуги» активно цікавилися манікюром у березні, грумінгом собак/котів у червні та нарощуванням вій у серпні.
Загалом, як порівняти з минулим роком, війна різко змінила вподобання українців. Наприклад, у квітні-травні 2021 у топі пошукових запитів були послуги медсестри, ремонт квартир та холодильників, встановлення парканів та натяжних стель. Не змінився тільки попит на б’юті-процедури.