Apple — це бренд, якому зараз не потрібна презентація, компанія має мільйони прихильників по всьому світу. Ось чому цікавим є все, що пов’язано з компанією Apple: історія, продукція та феномен.
Що таке Apple?
Apple — компанія зі США, що проєктує та розробляє електроніку, онлайн-сервіси та програмне забезпечення. Компанія належить до найбільших у світі технологічних компаній за обсягами активів, а також найбільших IT-компаній за виторгом. Є чимало справжніх фанатів Apple: про компанію постійно говорять, стежать за випуском новинок.
Історія компанії Apple
Історія Епл почалась у 1976 році, тоді компанія з Каліфорнії мала назву Apple Computer. Якщо вас цікавить, хто є засновником компанії Apple, то відповімо, що це були Стів Джобс, Стів Возняк та Рон Вейн.
На початку діяльності фірма працювала на ринку персональних комп’ютерів, лінійку комп’ютерів Macintosh можна назвати одним із найуспішніших проєктів. Ті, хто створив Епл, вибули з керівного складу до 1985 року.
Другий етап розвитку компанії розпочався в 1997 році, Стів Джобс врятував Епл від банкрутства. Він повернувся спочатку як консультант, а потім став виконавчим директором. У цей період було випущено iBook, iMac і iPod, що принесли фірмі шалену популярність.
Зараз компанія міцно стоїть на ногах та має безліч вдалих та яскравих продуктів у модельному ряду.
Майже всі цікавляться, чому компанія називається Apple. Назва походить від англійського слова «яблуко», зображення цього фрукта використано в логотипі.
Тепер вам відомо, хто заснував Епл та яким був шлях компанії до успіху.
Продукція компанії Apple
Складно перелічити всі найменування продукції, що випускає компанія — iPhone, звісно, буде стояти на першому місці, але не тільки цей смартфон привів фірму Епл до успіху.
iPhone
Низка смартфонів, що були розроблені Епл та випущені у 2007 році, дістали назву iPhone. Головною особливістю цього гаджету є наявність ексклюзивної системи iOS. Також дуже важлива характеристика — це орієнтація на роботу пальцями з мультисенсорним екраном (без використання стилуса). Смартфони iPhone функціонують як:
- камерофон;
- портативний медіаплеєр;
- інтернет-планшет.
iPhone — це пристрій високого класу, що надає власникові безліч можливостей, функціонал цих гаджетів постійно вдосконалюється розробниками.
MacBook
MacBook — це ноутбук від Apple, країна-виробник — Китай. MacBook введено в продаж у 2006 році. Пристрій працює на ексклюзивній macOS. Має дві лінійки: компактні та легкі MacBook Air і потужні та продуктивні MacBook Pro. Цільова аудиторія MacBook — це рядові користувачі, студенти, дизайнери. До переваг пристроїв Епл належать висока якість, точна підгонка деталей, висока продуктивність та привабливий дизайн.
iPad
iPad — це продуктивні планшети від Епл, що були презентовані у 2010 році. Вони працюють на iPadOS, що постійно оновлюється та пропонує комфортні функції користувачам. Серед плюсів iPad можна назвати високу продуктивність та автономність, професійний екран із відмінними параметрами та тривалий термін експлуатації.
iPod
iPod — це мініатюрний пристрій, що дозволяє прослуховувати аудіо файли у популярному форматі MP3. Компанія презентувала цей медіаплеєр у 2001 році. Завдяки iPod можна не тільки слухати улюблені треки, гаджет надає можливість слухати радіо, продивлятися фото та відео, під’єднуватися до мережі інтернет, користуватися різноманітними сервісами (більшість функцій доступна лише на iPod Touch).
AirPods
AirPods — це стильні бездротові навушники, що можуть взаємодіяти з усіма гаджетами «яблучної» екосистеми. Уперше AirPods були представлені у 2016 році. Ці навушники дуже зручні (особливо під час спортивних тренувань), мають високу якість звуку.
Apple TV
Цифровий медіаплеєр Apple TV компанія презентувала у 2007 році. Цей пристрій призначено для відтворення цифрового контенту з iTunes Store, iCloud, YouTube, Netflix тощо.
Apple Watch
Наручний годинник із додатковими функціями Apple Watch було презентовано у 2014 році. Цей гаджет дає змогу користуватися функціями фітнес-трекера, має різноманітні функції для стеження за станом здоров’я.
У чому ж полягає феномен Apple?
Усі маркетологи, іміджмейкери та бренд-менеджери мріють повторити успіх фірми Apple, адже вона має безліч шанувальників по всьому світу. Феномен компанії передусім полягає в сильній маркетинговій політиці.
Дизайн
Виробники персональних комп’ютерів на старті масових продажів цієї техніки мало замислювалися саме про дизайн. У компанії Apple дуже влучно збагнули, що «упакування» технологій також варте на увагу та може стати важливим чинником покупки. Перший Macintosh був справжнім красенем у порівнянні з іншими комп’ютерами. Ну а зараз за сріблясте яблучко на панелі гаджета люди готові платити будь-які гроші.
Цікаво дізнатися, що головним дизайнером таких популярних гаджетів, як iPhone, iPod та пристрої iMac буд Джонатан Айв.
Технічне оснащення
Одне з непорушних правил бренду — це єдність програмного забезпечення та «заліза». Користувач чітко знає, що знайде саме таку ОС, на яку очікує. У продукцію закладено платформу Macintosh, яка є гарантом якості. Усе це гарантує безпечну роботу продуктів, базою яких є платформа Mac.
Ідеологія
Слоган «Think different» — це справжня ідеологія компанії та спосіб життя поціновувачів їхньої продукції. Можна не знати, хто винайшов Apple, але повністю дотримуватися цього слогану та бути відданим шанувальником продукції.
Відчуття часу
Почуття моменту ніколи не підводило компанію, адже засновники компанії Apple дуже влучно надавали користувачам усе, що цікавило людей у конкретний момент. Користувачі отримали iPod, адже вони дуже хотіли будь-де слухати улюблену музику. Продаж величезної кількості плеєрів привів компанію на вершину, потім вони повторили цей успіх з iPhone та iPad.
Гаджети Apple — це унікальність, безпека, зовнішня привабливість та єдина екосистема. Усі це переваги зробили продукцію компанії надзвичайно популярною та створили феномен Apple.