Жінки-підприємиці частіше за чоловіків керують штатом від 10 осіб: результати опитування

1091
Додати
до обраних
Поділитися

У новому опитуванні понад тисяча власників онлайн-бізнесів на OLX розповіли про переваги своєї справи, вплив карантину та плани. 4% підприємців на OLX відкрили магазин під час карантину. В онлайн-продажі найчастіше йдуть, щоб отримувати додатковий дохід і працювати з будь-якої точки. 29% вважають, що в Україні легко вести бізнес прозоро.

Портрет онлайн-підприємця

За результатами дослідження отримали портрет середньостатистичного онлайн-підприємця. Це чоловік 25-44 років, який проживає в одному з міст Київської області. Загалом йому вистачає грошей, але для комфортного життя цього замало – тому більше п’яти років тому він вирішив продавати товари/послуги в інтернеті.

З ким і навіщо

У половині випадків (51%) онлайн-продавці – засновники бізнесу, що працюють самостійно. У 22% є партнер/и, у 21% – штат до 10 осіб, а у 6% – від 10 співробітників.

Якщо порівнювати чоловіків і жінок, то серед перших більше тих, хто керує магазином самостійно (52% vs 49%), та тих, у кого маленький штат (24% vs 16%). Жінки-підприємиці частіше працюють з партнером/ами (28% vs 20%) та з 10+ співробітниками (6% vs 4%).

Третина опитаних в онлайн-продажах – довше п’яти років. 15% – менше ніж рік, причому 4% з них відкрили магазин саме під час карантину. Трійка сфер, в яких найчастіше ведуть свою справу на OLX, – «Бізнес і послуги» (25%), «Нерухомість» (24%), «Дім і сад» (19%).

Основною причиною найчастіше називають бажання заробляти більше грошей (37%). На другому місці (19%) – можливість працювати з будь-якої точки. Водночас для жінок гнучкість важливіша – 22% vs 17%. Також 11% жінок відзначили, що їхній основний мотив – це життєві обставини, що не дозволяють знайти роботу на повний робочий день. Серед чоловіків схожа ситуація лише у 5%.

Заробіток додаткових коштів актуальніший для чоловіків – 38% vs 30%. Ще одна важлива причина продавати онлайн для них – можливість поєднувати постійну роботу та бізнес в інтернеті – 10% vs 7%.

Просування бізнесу

89% купують рекламу для просування своїх товарів, причому 50% всіх опитаних роблять це регулярно. Понад половина (56%) впевнені, що платні рекламні послуги допомагають просувати бізнес і збільшувати дохід. Ті самі 56% готові вкладати в рекламу на платформі до 5% прибутку, майже чверть респондентів – від 5% до 10%, а кожен десятий не проти виділяти на просування від 10%.

Вплив карантину

Попри пандемію 74% опитаних підприємців будують плани. Так, 45% респондентів у найближчі пів року хочуть нарощувати темпи та значно збільшувати обсяги продажів. 11% також продаватимуть більше товарів, однак їхні плани менш масштабні. Досягти бажаного збираються переважно за допомогою нових товарів/послуг (61%) та додаткових вкладень у рекламу (50%).

Майже 4% бачать перспективу в тому, аби змінити чи додати напрям, – хочуть спробувати щось нове (50%) і адаптуються під потреби покупців (50%).

Онлайн-бізнес в Україні

Третина підприємців вважають, що розвивати онлайн-бізнес в Україні під час карантину легко, а 44% важко відповісти на запитання.

Понад половини впевнені, що для розвитку справи не варто обмежуватися лише присутністю в інтернеті, на противагу їм 17% вірять, що можна бути успішним і без відкриття фізичного магазину.

Головними труднощами в онлайн-торгівлі називають високу конкуренцію (61%). Також скаржаться на те, що важко знаходити й утримувати клієнтів (31%). Трохи менше третини (29%) опитаних вважають, що в Україні легко вести малий і середній бізнес прозоро, проте майже 44% з ними не згодні.

Як вам стаття?

Додати
до обраних
Поділитися
Чекліст онлайн-шопінгу

Чекліст онлайн-шопінгу з OLX: увага на оголошення

Як не стати жертвою шахрая на OLX: ⭐ на що звернути увагу в оголошенні під час придбання товару. Читайте статтю на ➤ Блог OLX.ua.