8 порад, які допоможуть збільшити кількість угод при продажу або оренді квартир

14 Грудня 2018

Редакція блогу OLX поспілкувалася з власниками квартир і зібрала типові помилки в оголошеннях, які зменшують кількість можливих угод. Також ми розпитали ріелторів і представників ринку нерухомості про те, як зробити пропозиції з оренди або продажу квартир більш привабливими для потенційних покупців.

8 порад, які допоможуть збільшити кількість угод при продажу або оренді квартир

Чому мені не дзвонять

Зацікавити орендаря або покупця – непросте завдання для власників квартири. Проте, за словами експертів, останні системно повторюють одні й ті ж помилки.

Без фокусу на цільову аудиторію

Як кажуть ріелтори, коли власники квартир дізнаються про те, що їхні орендарі виїжджатимуть, або з особистих причин продають нерухомість, найчастіше вони створюють оголошення нашвидкоруч, не вивчаючи цільову аудиторію. В результаті виходить так, що вони хочуть бачити в якості орендарів або покупців молоду сім’ю, а отримують дзвінки від студентів або сезонних працівників.

Відштовхуючі фотографії

Ще один негативний наслідок поспіху – в оголошеннях з’являються неякісні і/або неактуальні фото. «Якщо взимку розміщувати літні фотографії або навпаки, це буде означати тільки одне – квартира “застоялася в ринку”», – пояснює Михайло Артюхов, незалежний експерт з нерухомості.

Загальне сприйняття об’єкта псують фото в темний час доби, розкидані або просто особисті речі на знімках, а також елементи, які викликають неоднозначні емоції. Наприклад, сімейні фото, релігійна або інша атрибутика.

Відсутність потрібної інформації

За словами експертів, потенційних покупців і орендарів відштовхують одноманітні і неінформативні заголовки – без акцентів і конкретизації на тому, що здається або продається, де і якого розміру. Відлякує людей і надмірна експресія, наприклад, фрази на кшталт «Посередникам не дзвонити!».

Ще більше ситуацію погіршує опис. Як кажуть ріелтори, оголошення не спрацює, якщо просто викласти в ньому «сухі» тактико-технічні характеристики об’єкта. Наприклад, рік здачі будинку, серія, будівельні матеріали тощо. Без пояснення переваг, впливу на комфорт і на вартість комунальних платежів на місяць – ці дані не несуть жодного смислового навантаження для майбутнього орендаря або покупця.

Помилки в контактах

Черговий «ворог» ефективних оголошень – помилки в номерах телефонів, контактні дані без прив’язки до месенджерів, а також неготовність власників активно спілкуватися з потенційними покупцями та орендарями. «На практиці трапляється так, що багато клієнтів не можуть зателефонувати, бо знаходяться на зустрічах, в дорозі і т.д. Тому вони пишуть текстові повідомлення або задають питання в месенджерах», – зазначає Олександр Ходос, столичний ріелтор.

Коли люди не отримують відповіді, то в них складається не найкраще враження про об’єкт, що тягне за собою неприємності при продажу або здачі квартири в оренду.

Як зробити оголошення привабливим

Є кілька актуальних і недорогих способів, щоб привернути увагу клієнтів і збільшити кількість переглядів своїх оголошень на таких онлайн-майданчиках як OLX. Якщо проаналізувати помилки, описані вище, і зробити все навпаки під керівництвом досвідченого ріелтора або самостійно, то орендарі або покупці не змусять себе довго чекати.

1. Виділіть час на підготовку

Варто не поспішаючи підходити до підготовки оголошення: вивчити цільову аудиторію і продумати «фішки», які можуть зацікавити різних орендарів. Не зайвими стануть послуги фотографа, прибиральників і т.д. «Будь-яке оголошення має виділитися серед сотень подібних йому, викликати певні емоції. Тому на підготовку оголошення піде 1-2 дні, а не кілька годин», – вважає Наталія Лазоренко, директор агентства нерухомості «Твоє агентство».

2. Адаптуйте текст під цільову аудиторію

Щоб написати хороший текст оголошення, для початку вивчіть, хто потенційний орендар або покупець квартири: студенти, сезонні працівники, подруги/друзі, самотні люди, пари, сім’ї з дітьми або без них і т.д. Такий аналіз і розуміння допоможуть правильно подати інформацію про квартиру і розставити потрібні акценти в тексті.

Як відзначають ріелтори, молоду сім’ю з дитиною зацікавить дитячий та спортивний майданчик в хорошому стані, парк або сквер неподалік, хлопців чи дівчат без пари – відмінний стан меблів, мінімалізм і комфорт, IT-фахівців, фрілансерів – наявність кафе, коворкінгів і бізнес-центрів. Фото цих об’єктів та інформація про відстань до них теж не будуть зайвими.

Для тих, хто вперше здає або продає свою квартиру, можуть бути корисними оголошення забудовників, які деталізують і розставляють акценти на об’єктах інфраструктури як на території комплексу, так і поруч з ним. Спираючись на готові тексти, можна створити свій.

3. Звертайтеся до конкретного покупця

Що стосується заголовка оголошення, то його найкраще зробити інформативним, вказавши параметри квартири, але при цьому цікавим для цільової аудиторії – під образ того, кому ви плануєте здавати або продати житло. «Наприклад, можна вказати «квартира вчителю». У такому випадку перша частина оголошення може бути такою: «Міцний будинок з високою стелею і каміном у вашій квартирі створить затишну атмосферу для людей інтелектуальної професії» – такий опис «ввімкне» в читачі позитивні емоції. А друга частина: «Водночас, квартира буде в півтора рази вигіднішою за звичайную інвестицію» – доповнить опис раціональним аргументом і переконає клієнта в доцільності її перегляду», – підказує Михайло Артюхов.

4. Використовуйте сторітеллінг

При складанні оголошення можна використовувати і сторітеллінг, тобто придумати історію про квартиру. «У моїй практиці був випадок, коли продавалася квартира під ремонт. Для продажу цього об’єкта ми придумали історію про кішку Вірку, яка жила тут і була закохана в кота Ворчуна, який з’їхав, а потім виїхала і вона. В результаті історія сподобалася потенційним покупцям, і ми продали квартиру», – розповідає Олександр Ходос.

Але, незважаючи на бажання виділитися на фоні конкурентів, важливо не забувати про конкретику, яка повинна бути в будь-якому оголошенні: рік будівництва будинку, кількість поверхів, кімнат, площа, стан вікон, меблів, ліфтів, під’їзду, відстань до зупинок транспорту або метро і т.д. Обов’язково пояснюйте, які переваги може отримати орендар або покупець.

5. Влаштуйте фотоекскурсію

Щоб отримати гарні знімки для оголошення, найкраще замовити професійну зйомку або проконсультуватися з фотографом. Як відзначають ріелтори, варто зробити в середньому 5-7 фото, два з яких – вигляд будинку і вид з вікна, інші – інтер’єрні знімки, які посилюють бажання познайомитися з пропозицією особисто якомога швидше. Обов’язково сфотографуйте всі кімнати: кухню, вбиральню, ванну, спальню, вітальню, коридор. І, звісно, додайте план квартири.

Викладати фото найкраще так, щоб вони повторювали переміщення мешканців квартири – від коридору до спальні, від спальні до кухні і т.п.

Не забувайте про важливі деталі. Наприклад, для сімей з дітьми не зайвими стануть додаткові фото дитячого майданчика поруч з будинком або парку, для активних і молодих пар – спортивного майданчика або стадіону і т.д.

До речі, якщо ви розповідаєте про ті чи інші об’єкти інфраструктури, які розташовані неподалік, можна виділити їх на карті і прикріпити до оголошення, зробивши фото чи скрін з екрану гаджета.

6. Пропонуйте реальну ціну

Проаналізуйте інші оголошення на сервісі OLX або зверніться до фахівця, щоб дізнатися реальну ціну оренди або вартість квартири. До речі, остання може відрізнятися залежно від місяця. Тому якщо ви не поспішаєте з продажем, то досвідчений ріелтор підкаже, коли почекати, а коли варто поквапитися.

7. Просувайте своє оголошення

Не буде зайвим – витратити невелику суму грошей, щоб просувати своє оголошення на OLX за допомогою опцій «Легкий старт», «Швидкий продаж», «Турбо продаж». Також можна піднімати свою пропозицію в загальному списку, наприклад, з послугою «Топ-оголошення», або розмістити його на головній сторінці сервісу (послуга «VIP-оголошення»). Завдяки всьому цьому ваш об’єкт не залишиться непоміченим. Більш докладно про всі можливості просування на OLX можна дізнатися на сторінці Центру підтримки користувачів.

8. Будьте готові постійно бути на зв’язку

Коли клієнт зацікавився, залишається лише правильно вибудувати комунікацію з ним і не відштовхнути в процесі спілкування. Тому найкраще залишати кілька телефонів різних мобільних операторів і вказувати номер з прив’язкою до месенджерів. А ще – бути готовим до повідомлень через OLX, SMS-повідомленням та нічним дзвінкам і терпляче відповідати на всі запитання.

Текст: Катерина Спориш

Отправить на emaiПоделиться0

Залишити відповідь