Аналітика

Попит на продукти та садовий інвентар виріс майже в 3 рази: що вигідно продавати онлайн

14 Травня 2020   
 72
Попит на продукти та садовий інвентар виріс майже в 3 рази: що вигідно продавати онлайн

Протягом весни 2020 року найбільше зріс попит на продукти харчування і садовий інвентар – +178%, а також на товари для саду та городу – +124%. Майже вдвічі популярнішим стало спортивне приладдя. Крім того, українці почали на 26% частіше цікавитися послугами з ремонту техніки. Аналітики OLX розповіли, які товари та послуги зараз найвигідніше продавати.

Зараз для багатьох бізнесів єдиним каналом продажів став онлайн, при цьому змінилися і потреби покупців. Щоб утриматися на плаву, доводиться адаптуватися. Поки одні продовжують працювати у своїй галузі, хтось вже думає її змінити. Такий крок не буде тимчасовим – адже якщо вкластися в онлайн-продажі товарів, які зараз мають найбільший попит, можна виграти у довгостроковій перспективі. Після закінчення карантину люди, які вже звикли легко й швидко купувати онлайн, продовжать це робити.

Товари для саду й городу

За даними OLX, із середини березня більш ніж у половині категорій товарів і послуг зріс попит. До топ-3 потрапив «Дім і сад»: найактивніше стали цікавитися садовим інвентарем – +178% тих, хто відгукувався на оголошення. Водночас зростає й кількість пропозицій – +34%. Товари для саду та городу стали популярнішими на 124%, число пропозицій зібльшилося на 26%.

Продукти харчування

На 178% більше тепер охочих купити онлайн харчові продукти, хоча оголошень додалося всього на 2%.

Товари для спорту і відпочинку

Товари для спорту і відпочинку – ще одна перспективна сфера: тут майже подвоїлася кількість потенційних покупців, попри те, що приріст оголошень незначний (+3%).

Дитячий транспорт

Частіше тепер цікавляться дитячим транспортом: охочих придбати дитині самокат чи велосипед стало на 81% більше, а засобів пересування загалом додалося на 9%.

Мотозапчастини та аксесуари

Активізувалися й шанувальники «залізних коней», що привело до зростання попиту на 76%.

Торвари для будівництва та ремонту

Актуальні обставини стали приводом «навести красу» вдома – популярність товарів для будівництва та ремонту зросла на 67%, хоча кількість оголошень не сильно змінилася (+5%).

Що вигідно продавати онлайн: дані OLX

Кліматичне обладнання

Наприклад, кондиціонери, бойлери, очищувачі повітря тепер також викликають підвищений інтерес покупців – +51% тих, хто відгукувався на пропозиції, причому число оголошень дещо зменшилося.

Предмети інтер’єру

Схожа ситуація і з товарами для інтер’єру – попит на них виріс у 1,5 рази, а пропозицій стало на 2% менше.

Дитячі іграшки

Охочих розважити малюків тепер на 48% більше, водночас зростання кількості оголошень не спостерігається.

Послуги

Якщо говорити про послуги, найпозитивніші зміни спостерігаються в сфері постачання сировини та матеріалів – +31% тих, хто відгукувався на оголошення. Частіше потрібні тепер ремонт і обслуговування техніки – +26%, причому пропозицій від майстрів не побільшало.

У деяких регіонах стали популярнішими інші послуги: у Житомирській області майже в 6 разів зріс попит на юристів, а в Кіровоградській на 71% збільшилася кількість зацікавлених у купівлі бізнесу. У Херсонській області значно підвищився інтерес до послуг у сфері краси та здоров’я (+57%), а в Полтавській – до прокату товарів (+54%).

Таким чином, малому і середньому бізнесу варто насамперед звернути увагу на такі категорії, як продукти харчування, товари для саду та городу, спортивне приладдя та дитячий транспорт.

Статистика OLX з середини березня по кінець квітня показує ще одну цікаву тенденцію – різницю у зміні попиту в залежності від типу оголошень: у приватних стало на 98% більше зацікавлених, для бізнес-публікацій цей показник вищий – +124%.