Бізнес

Купити очима: 8 правил вдалих фотографій товару на смартфон

4 Червня 2020   
 52
Купити очима: 8 правил вдалих фотографій товару на смартфон

Редакція блогу OLX продовжує публікувати найважливіші та найкорисніші рекомендації для бізнесу за матеріалами наших безкоштовних вебінарів (розклад – на сторінці OLX Україна в Facebook).

Ми вже писали про те, як скласти ідеальне оголошення. В нашій другій статті – правила вдалих світлин товарів на смартфон. За даними OLX, 75% покупців вважають фото основним або головним фактором вибору під час покупок в інтернеті.

Поради підприємцям давали експерти OLX: Юлія Шеберт, керівник сектору продажів і розвитку бізнес-клієнтів, та Артур Сапега, менеджер з підтримки і розвитку бізнес-клієнтів.

1. Підготовка

Перш ніж фотографувати, підготуйте товар до зйомки. Протріть від слідів пальців, пилу або бруду, попрасуйте, якщо це одяг. Охайний вигляд товару покаже вашу турботу про покупця.

2. Світло

Найкраще фотографувати вдень: світло проникає в кімнату через вікно, відбивається від стін, у результаті – товар «м’яко» й рівномірно освітлюється з усіх боків. Кольори на фото завдяки цьому виглядають максимально наближеними до реальних.

Не забудьте перевірити, чи вимкнули спалах: він «вибиває» кольори та позбавляє зображення об’єму.

Ще для зйомки можна використовувати фотобокс (лайтбокс, лайткуб) або тримач для телефона з LED-підсвіткою – ці пристрої дають м’яке розсіяне світло.

3. Фон

«Найнадійніший» варіант – білий: на ньому добре виглядає майже все. Але можна й проявити фантазію. Залежно від кольору товару підберіть фон відповідного відтінку. Головне, щоб він був однотонним, мінімалістичним і ваша продукція не зливалася, а виділялася на ньому.

До речі, фотобокси, про які ми написали вище, часто продаються з різними варіантами фону, наприклад, білим, чорним, оранжевим, червоним або зеленим. Якщо не плануєте купувати цей пристрій, то як фон можна використовувати звичайний кольоровий картон.

4. Зображення

Подбайте про «чистоту» кадру: на фото повинен знаходитися тільки ваш товар. Все інше буде відволікати покупців.

Інші об’єкти допускаються на знімку, тільки якщо вони дають додаткову інформацію про те, що продається. Наприклад, біля невеличкого товару можна розмістити 5 копійок, щоб підкреслити його реальний розмір і дати зрозуміти, що він не буде займати багато місця.

Під час зйомки користуйтеся функцією «сітки» на смартфоні: так ви «не завалите» горизонт. Фотографуйте товар з різних ракурсів, щоб покупець зміг його розглянути. Використовуйте великий план, щоб показати деталі, фактуру тощо. Водночас бажано не змінювати кут та фотографувати на тій самій відстані від товару (крім зйомки деталей) – тоді світло скрізь буде однаковим, а зображення – в одній стилістиці. Найкраще – закріпити смартфон на штативі. До того ж ваші зображення гарантовано будуть чіткими.

5. Різноманітність

Крім товару, продемонструйте, як він буде виглядати після покупки. Наприклад, якщо ви продаєте побутову техніку, можна сфотографувати її в інтер’єрі, якщо аксесуари – покажіть на моделі, як вони поєднуються з різним одягом. Це буде додатково мотивувати покупця вибрати вас серед інших продавців.

6. Формат

Найкраще, коли фотографії – одного розміру. Наприклад, квадратні або прямокутні. Це покаже майбутнім клієнтам, що ви відповідально ставитеся до продажів.

Технічні характеристики, з якими знімки на OLX будуть виглядати найкраще: максимальний розмір – 5 Мб, 2000*2000 пікселів.

7. Редагування

Не потрібно накладати фільтри і намагатися поліпшити вигляд товару – ризикуєте не виправдати очікування покупця. За нашими даними, 54% повернень відбувається через те, що колір на фото не відповідав реальному відтінку товару.

Головне завдання під час редагування – максимально наблизити зображення продукту до його природного вигляду. Наприклад, скорегуйте яскравість та приберіть тіні, щоб ті чи інші ділянки не були надто темними. Також можна додати на фото ключові характеристики товару (наприклад, розміри), щоб людина щоразу не поверталася до тексту оголошення.

Додатки, якими радять користуватися наші експерти: PIXLR, Snapseed, Adobe Photoshop Express.

8. Кількість

Що більше фото – то краще. За даними OLX, оголошення з максимальною кількістю світлин (для товарних категорій їх вісім) працюють на 25% краще, ніж ті, де тільки одне зображення.

Якщо людина не може розглянути товар у одного продавця – вона продовжить шукати його у інших. Тому не дайте вашому покупцеві піти.

Текст: Людмила Колб