Продаж, як і купівля, житла є важливою та відповідальною справою. Тут багато аспектів, таких як правильно визначена ціна нерухомості, щоб не здешевити під час продажу, правові нюанси та вдало сформована пропозиція продажу.
Наприклад, на платформі OLX Нерухомість кількість оголошень про продаж нерухомості становить понад 357 тисяч. З них пропозицій продажу лише однокімнатних кімнат – 97,4 тис., будинків – 101,3 тис. Як серед цієї кількості пропозицій вдало сформувати свою, щоб саме на ваше оголошення клікнув потенційний покупець, поговоримо нижче.
Правильно сформоване оголошення – це перший крок до того, щоб зацікавити покупця
Головними аспектами при формуванні оголошення про продаж житла –- є зазначена конкурентоспроможна та ринкова ціна, достовірні та якісні фото, докладний опис квартири чи будинку та відзначені переваги обʼєкта. Детальніше про ці складові оголошення і те, як їх найкраще сформулювати нижче:
1. Один із найголовніших атрибутів оголошення є фотографії. Вони мають бути якісні та головне достовірні, адже існують випадки, коли додають в пропозиції стокові фото іншого житла. Головне під час продажу і нерухомості не лише зацікавити покупця, а й побудувати з ним довірливі відносини. Тому важливо додавати в оголошення лише правдиву інформацію.
Щодо фото, то варто прикріпити зображення інтер’єру та екстер’єру житла (кімнати, кухні, ванної кімнати, виду з вікон та будь-яких особливостей чи переваг вашого об’єкта нерухомості).
Хочу тут жити: 7 порад, як правильно фотографувати квартиру для здачі або продажу
2. Разом із фото прикріпіть до оголошення планування квартири. 61% користувачів в опитуванні від OLX Нерухомість відповіли, що їм важливо бачити в оголошення про продаж нерухомості план квартири або будинку. Він допоможе покупцям краще розуміти розміри та планування.
3. Вирішальним критерієм для абсолютної більшості потенційних покупців житла – є ціна. Тож важливо зазначити в оголошенні актуальну та ринкову вартість вашої нерухомості та деталі того, що включено у цю ціну. Наприклад, чи залишаються у квартирі меблі або побутова техніка, хто платить комісійні рієлтору, скільки буде коштувати переоформлення житла. Також важливо надати інформацію, щодо можливого торгу та умов платежу.
4. Перше, що бачить користувач в оголошенні – це заголовок, тож приділіть його написанню належну увагу. Він має бути коротким та виразним, складатись із ключових слів, які допоможуть потенційному покупцеві знайти саме ваше оголошення. Наприклад: “Продаж 2-кімнатної квартири, обжита новобудова, вул. Саксаганського.”
5. Опис житла: можна назвати це “ядром всієї пропозиції”. Звідси покупець має дізнатись всі важливі деталі, які стосуються обʼєкта нерухомості: кількість кімнат, загальну площу (+окремо площа всіх кімнат/кухні/ванної), планування, стан інтер’єру, наявність балкона, тераси чи лоджії, переваги розташування, наявність охорони в будинку, його стан та інфраструктуру в районі. Коли потенційний покупець може переглянути всю необхідну для нього інформацію про житло – це вже викликає довіру та зацікавлення до пропозиції, звісно, якщо вона підходить за всіма іншими критеріями.
Щоб текст опису легше читався та сприймався його варто розділити на логічні абзаци. Наприклад, в першому абзаці можна вказати технічні характеристики та меблювання, у другому – інформацію про інфраструктуру, у третьому – умови покупки і т.д. Це дозволить шукачу нерухомості швидше знайти в оголошенні те, що для нього є найважливішим.
Як швидко продати квартиру: підготовка до перегляду та продажу
6. Важливі деталі обʼєкта нерухомості: вкажіть в пропозиції будь-які унікальні особливості житла, такі як система кондиціювання повітря, паркінг, великий гардероб, свіжий ремонт тощо. Важливо також зазначити конкретне та правильне розташування квартири, включаючи район і вулицю.
7. Контактна інформація: надайте точні контактні дані для зв’язку, такі як телефонний номер чи нікнейм у месенджері. Вказуйте зручний час для дзвінків та не забувайте відповідати шукачам нерухомості у повідомленнях.
Щоб власникам житла було простіше створювати оголошення про продаж квартири на сайті OLX при створенні оголошення є автоматично створений “шаблон”, який варто лише заповнити. Таким чином, власники квартири не пропустять при формуванні пропозиції важливу інформацію, як поверховість будинку та його тип, клас житла, площу кухні, планування і т.д.
Насамкінець, памʼятайте, що пропозицію про продаж нерухомості не варто формувати швидкома. Краще витратити більше часу та сформувати правильно написане оголошення з повною і достовірною інформацією про житло. Це збільшить ваші шанси швидше знайти покупця, продати нерухомість за бажану ціну та провести вдалу для обох сторін угоду, розповідає Юлія Ковбаса, лідерка команди з якості контенту в OLX Нерухомість.