Бізнес

Як досягти успіху в онлайні: 5 порад від експерта OLX

25 Серпня 2021   
 3176
Як досягти успіху в онлайні: 5 порад від експерта OLX

Редакція блогу OLX публікує конспект виступу керівника департаменту клієнтського сервісу OLX в Україні та Центральній Азії Ігоря Сироватка на Get Business Festival. Експерт розповів підприємцям про готові рішення, які допомагають почати й вести бізнес у новій реальності, а також про те, чому платформа OLX максимально для цього підходить.

 

OLX – не локальний проєкт

OLX Україна – частина міжнародної OLX Group, яка працює більш ніж у 30 країнах світу. Існує всього близько 20 брендів схожого масштабу, і OLX є лідером свого ринку – ринку оголошень. Щомісяця близько 300 млн людей у всьому світі користуються нашими продуктами. Ми допомагаємо купити машину, знайти житло мрії, продати непотрібні речі, знайти працівників, розвивати свій бізнес, залучати клієнтів.

Завдання OLX – змінювати майбутнє торгівлі, знаходячи прихований потенціал у всьому. Все, що є у людей вдома, має потенціал. Будь-яку свою навичку та вміння теж можна використати, знайшовши клієнтів на OLX.

Українці – хоробрі підприємці

Вести бізнес в нашій країні – те саме, що бігти мінним полем, постійно стикаючись з несподіванками. Ми бачили, як подвоїлася кількість оголошень про продаж готового бізнесу у кризовому 2020 році – з 4700 до 9000 на піку.

У бізнесу багато викликів: як побудувати продажі та команду, працювати з клієнтами, мотивувати співробітників, оптимізувати собівартість продукції тощо. Але найскладніше в усьому цьому – почати, отримати першого клієнта. І ми як платформа концентруємося саме на першому кроці – робимо все, щоб ваш бізнес помітили.

Постійно вкладаємо в зростання аудиторії, інвестуємо в розвиток нових послуг і розвиваємо команду, яка допомагає клієнтам почати бізнес на OLX швидко й просто. Є чимало прикладів, коли наші користувачі не лише не втратили свою справу через карантин, а, навпаки, збільшили продажі.

Читайте також: «Збільшив продажі втричі у 2020 році»: історії бізнесів на OLX, яким вдалося вирости під час карантину

Порада №1. Любіть свою справу

Спілкуючись з бізнес-користувачами, я дійшов такого висновку: якщо ви як підприємець реально любите свої справу, команду та клієнтів, то зможете запропонувати найкращі продукти та найкращий сервіс, конкурувати з глобальними гравцями. Тож зосередьтеся саме на цьому! А позиціонування та просування в онлайні віддайте майданчикам, таким як OLX. Ми вже зробили дуже багато для того, щоб ви були помітними для клієнтів.

Ми як платформа робимо все, щоб ваш бізнес помітили.

Порада №2. Пробуйте з мінімальним ризиком

Якщо онлайн-продавець обирає класичний шлях, то він спочатку створює сайт, сторінку в соцмережах або лендинг за допомогою конструктора, платить за розробку дизайну, верстку, хостинг, доменне ім’я, інтегрує платіжні системи, організовує доставку. Потім він хоче стати помітним для аудиторії, а тому створює стабільний трафік відвідувачів та оптимізує сайт для видачі у пошукових системах. Інколи такий шлях не приносить результату ані після першого місяця роботи, ані після першого року. Та й для запуску потрібні гроші, знання і, найголовніше, час. Час, який відділяє підприємця від думки «я хочу продавати в інтернеті» до моменту першого продажу.

Коли закрилися звичні ринки та торговельні центри, перед бізнесом постало питання: «Як швидко перевести продажі в онлайн?». OLX як платформа став відповіддю як для тих, хто хотів почати свій онлайн-шлях, так і для тих, хто прагнув посилити свою присутність в інтернеті.

Щоб почати працювати на OLX, достатньо інвестувати 200-300 грн у купівлю мінімального пакета розміщень, який робить продавця помітним. Водночас повноцінна масштабна рекламна кампанія, що дає майже прогнозований потік клієнтів, потребує вкладень у розмірі 1500-5000 грн залежно від кількості оголошень та вибраної рубрики.

З досвіду клієнтів ми знаємо, що для успішних продажів на платформі треба починати з малого: виставляти товарні позиції та пробувати, а вже потім масштабуватися. Ціна входу підйомна для кожного, тому ризик на початку – невеликий.

Порада №3. Йдіть туди, де є трафік

OLX – один з найбільших онлайн-сервісів в Україні. На платформі розміщується понад 13 млн оголошень (з них – 2-2,5 млн бізнес-оголошень від 500 000 продавців), щомісяця з’являється 3 млн нових публікацій.

OLX входить до шести найвідвідуваніших ресурсів в Україні, поступаючись лише Google, YouTube, Facebook та схожим гігантам. Додаток OLX встановили 23 млн разів, він є на кожному третьому смартфоні, 3 з 4 користувачів заходять на платформу саме з мобільних пристроїв.

Щомісячний трафік – 25 млн відвідувачів. Це означає, що кожен другий українець вирішує з нами свої щоденні завдання.

Читайте також: Як розвивати бізнес на OLX та досягти успіху: інструкція для новачків

Порада №4. Використовуйте готові інструменти

Кожен новий бізнес-користувач отримує всі переваги OLX з першого дня. Для продажів не потрібно реєструвати ФОП або верифікувати документи на платформі. Все, що необхідно, – купити пакет оголошень та вибрати підхожий промонабір (послуги для просування товарів). Все: ви відразу стаєте помітними саме для вашої цільової аудиторії. Не треба генерувати трафік, бо це вже зробили за вас.

OLX-магазин не потребує додаткових налаштувань. Для повноцінного старту необхідно опублікувати оголошення та додати інформацію про себе: сфера діяльності, переваги перед конкурентами, розташування, посилання на сайт або соцмережі тощо.

Інтернет-магазин розміщується на домені olx.ua, тому добре індексується пошуковими системам. Тобто все, що ви публікуєте, одразу доступне в результатах видачі: вас як продавця знаходять і відвідувачі OLX, і ті, хто шукає товар за допомогою пошуку в браузері.

Бізнес-користувачі мають багато функціональних можливостей, щоб завантажувати й вивантажувати велику кількість оголошень одразу, а також масово керувати ними. Наприклад, змінювати ціну та опис, просувати, планувати продовження терміну розміщення оголошень тощо.

Є чимало прикладів, коли наші користувачі не лише не втратили свою справу через карантин, а, навпаки, збільшили продажі.

На платформі OLX інтегрована послуга доставки – OLX Доставка, що поєднує поштових провайдерів, платіжних операторів та саму платформу. Всі накладні формуються в один клік. Крім того, якщо людина відмовляється від покупки вже у відділенні пошти, товар безкоштовно повертається назад до продавця.

OLX підходить для вирішення й операційних питань. Наприклад, з пошуку персоналу. На нашому майданчику близько 20 тисяч роботодавців щомісяця знаходять собі працівників. На платформі найбільша аудиторія т. зв. «блакитних комірців», тобто представників робітничих, лінійних та масових позицій.

Читайте також: Чого хочуть покупці: 10 ключових трендів в інтернет-продажах (ч. 1 та ч. 2)

Порада №5. Користуйтеся підтримкою платформи

Продавці на OLX можуть звернутися за допомогою як до служби підтримки, так і до персонального менеджера. Останній з’являється у підприємця за умови досягнення певного рівня витрат на платформі. Цей співробітник безкоштовно консультує кожного бізнес-користувача з тих чи інших питань.

Персональний менеджер OLX – експерт з диджитал-маркетингу, що підкаже, як збільшити кількість відгуків, дзвінків, замовлень на кожну вкладену гривню.

Загалом уже понад 5 років більш ніж 20 000 бізнес-клієнтів OLX отримують допомогу персональних менеджерів, об’єднаних у департамент клієнтського сервісу B2B Unit.