Як досягти успіху в онлайні: 5 порад від експерта OLX

4064
Додати
до обраних
Поділитися

Редакція блогу OLX публікує конспект виступу керівника департаменту клієнтського сервісу OLX в Україні та Центральній Азії Ігоря Сироватка на Get Business Festival. Експерт розповів підприємцям про готові рішення, які допомагають почати й вести бізнес у новій реальності, а також про те, чому платформа OLX максимально для цього підходить.

 

OLX – не локальний проєкт

OLX Україна – частина міжнародної OLX Group, яка працює більш ніж у 30 країнах світу. Існує всього близько 20 брендів схожого масштабу, і OLX є лідером свого ринку – ринку оголошень. Щомісяця близько 300 млн людей у всьому світі користуються нашими продуктами. Ми допомагаємо купити машину, знайти житло мрії, продати непотрібні речі, знайти працівників, розвивати свій бізнес, залучати клієнтів.

Завдання OLX – змінювати майбутнє торгівлі, знаходячи прихований потенціал у всьому. Все, що є у людей вдома, має потенціал. Будь-яку свою навичку та вміння теж можна використати, знайшовши клієнтів на OLX.

Українці – хоробрі підприємці

Вести бізнес в нашій країні – те саме, що бігти мінним полем, постійно стикаючись з несподіванками. Ми бачили, як подвоїлася кількість оголошень про продаж готового бізнесу у кризовому 2020 році – з 4700 до 9000 на піку.

У бізнесу багато викликів: як побудувати продажі та команду, працювати з клієнтами, мотивувати співробітників, оптимізувати собівартість продукції тощо. Але найскладніше в усьому цьому – почати, отримати першого клієнта. І ми як платформа концентруємося саме на першому кроці – робимо все, щоб ваш бізнес помітили.

Постійно вкладаємо в зростання аудиторії, інвестуємо в розвиток нових послуг і розвиваємо команду, яка допомагає клієнтам почати бізнес на OLX швидко й просто. Є чимало прикладів, коли наші користувачі не лише не втратили свою справу через карантин, а, навпаки, збільшили продажі.

«Збільшив продажі втричі у 2020 році»: історії бізнесів на OLX, яким вдалося вирости під час карантину

Порада №1. Любіть свою справу

Спілкуючись з бізнес-користувачами, я дійшов такого висновку: якщо ви як підприємець реально любите свої справу, команду та клієнтів, то зможете запропонувати найкращі продукти та найкращий сервіс, конкурувати з глобальними гравцями. Тож зосередьтеся саме на цьому! А позиціонування та просування в онлайні віддайте майданчикам, таким як OLX. Ми вже зробили дуже багато для того, щоб ви були помітними для клієнтів.

Ми як платформа робимо все, щоб ваш бізнес помітили.

Порада №2. Пробуйте з мінімальним ризиком

Якщо онлайн-продавець обирає класичний шлях, то він спочатку створює сайт, сторінку в соцмережах або лендинг за допомогою конструктора, платить за розробку дизайну, верстку, хостинг, доменне ім’я, інтегрує платіжні системи, організовує доставку. Потім він хоче стати помітним для аудиторії, а тому створює стабільний трафік відвідувачів та оптимізує сайт для видачі у пошукових системах. Інколи такий шлях не приносить результату ані після першого місяця роботи, ані після першого року. Та й для запуску потрібні гроші, знання і, найголовніше, час. Час, який відділяє підприємця від думки «я хочу продавати в інтернеті» до моменту першого продажу.

Коли закрилися звичні ринки та торговельні центри, перед бізнесом постало питання: «Як швидко перевести продажі в онлайн?». OLX як платформа став відповіддю як для тих, хто хотів почати свій онлайн-шлях, так і для тих, хто прагнув посилити свою присутність в інтернеті.

Щоб почати працювати на OLX, достатньо інвестувати 200-300 грн у купівлю мінімального пакету розміщень, який робить продавця помітним. Водночас повноцінна масштабна рекламна кампанія, що дає майже прогнозований потік клієнтів, потребує вкладень у розмірі 1500-5000 грн залежно від кількості оголошень та вибраної рубрики.

З досвіду клієнтів ми знаємо, що для успішних продажів на платформі треба починати з малого: виставляти товарні позиції та пробувати, а вже потім масштабуватися. Ціна входу підйомна для кожного, тому ризик на початку – невеликий.

Порада №3. Йдіть туди, де є трафік

OLX – один з найбільших онлайн-сервісів в Україні. На платформі розміщується понад 13 млн оголошень (з них – 2-2,5 млн бізнес-оголошень від 500 000 продавців), щомісяця з’являється 3 млн нових публікацій.

OLX входить до шести найвідвідуваніших ресурсів в Україні, поступаючись лише Google, YouTube, Facebook та схожим гігантам. Додаток OLX встановили 23 млн разів, він є на кожному третьому смартфоні, 3 з 4 користувачів заходять на платформу саме з мобільних пристроїв.

Щомісячний трафік – 25 млн відвідувачів. Це означає, що кожен другий українець вирішує з нами свої щоденні завдання.

Як розвивати бізнес на OLX та досягти успіху: інструкція для новачків

Порада №4. Використовуйте готові інструменти

Кожен новий бізнес-користувач отримує всі переваги OLX з першого дня. Для продажів не потрібно реєструвати ФОП або верифікувати документи на платформі. Все, що необхідно, – купити пакет оголошень та вибрати підхожий промонабір (послуги для просування товарів). Все: ви відразу стаєте помітними саме для вашої цільової аудиторії. Не треба генерувати трафік, бо це вже зробили за вас.

OLX-магазин не потребує додаткових налаштувань. Для повноцінного старту необхідно опублікувати оголошення та додати інформацію про себе: сфера діяльності, переваги перед конкурентами, розташування, посилання на сайт або соцмережі тощо.

Інтернет-магазин розміщується на домені olx.ua, тому добре індексується пошуковими системам. Тобто все, що ви публікуєте, одразу доступне в результатах видачі: вас як продавця знаходять і відвідувачі OLX, і ті, хто шукає товар за допомогою пошуку в браузері.

Бізнес-користувачі мають багато функціональних можливостей, щоб завантажувати й вивантажувати велику кількість оголошень одразу (OLX PRO), а також масово керувати ними. Наприклад, змінювати ціну та опис, просувати, планувати продовження терміну розміщення оголошень тощо.

Є чимало прикладів, коли наші користувачі не лише не втратили свою справу через карантин, а, навпаки, збільшили продажі.

На платформі OLX інтегрована послуга доставки – OLX Доставка, що поєднує поштових провайдерів, платіжних операторів та саму платформу. Всі накладні формуються в один клік. Крім того, якщо людина відмовляється від покупки вже у відділенні пошти, товар безкоштовно повертається до продавця.

OLX підходить для вирішення й операційних питань. Наприклад, з пошуку персоналу. На нашому майданчику близько 20 тисяч роботодавців щомісяця знаходять собі працівників. На платформі найбільша аудиторія т. зв. «блакитних комірців», тобто представників робітничих, лінійних та масових позицій.

Чого хочуть покупці: 10 ключових трендів в інтернет-продажах (ч. 1 та ч. 2)

Порада №5. Користуйтеся підтримкою платформи

Продавці на OLX можуть звернутися за допомогою як до служби підтримки, так і до персонального менеджера. Останній з’являється у підприємця за умови досягнення певного рівня витрат на платформі. Цей співробітник безкоштовно консультує кожного бізнес-користувача з тих чи інших питань.

Персональний менеджер OLX – експерт з диджитал-маркетингу, що підкаже, як збільшити кількість відгуків, дзвінків, замовлень на кожну вкладену гривню.

Загалом уже понад 5 років більш ніж 20 000 бізнес-клієнтів OLX отримують допомогу персональних менеджерів, об’єднаних у департамент клієнтського сервісу B2B Unit.

Поділитися
Додати
до обраних
«Передали волонтерам 60% товарів за складу»: як ZNIGHKA працює під час війни

«Передали волонтерам 60% товарів зі складу»: як ZNIGHKA працює під час війни

Наш герой розповів, як його компанія працювала із вживаною технікою до війни, чому після 24 лютого зупинили продажі і зосередилися на співпраці з волонтерами та які умови потрібні, щоб відновити бізнес.

Дізнайтесь про найцікавіше

Підпишіться на розсилку повідомлень про нові статті у нашому блозі. Оберіть рубрику або декілька рубрик, що вас цікавлять, і ми надсилатимемо вам сповіщення після публікації нових матеріалів.

Обіцяємо: це не буде занадто часто!