Бізнес

Від «а» до «я»: відповіді на найважливіші запитання про OLX Доставка

11 Березня 2020
Від «а» до «я»: відповіді на найважливіші запитання про OLX Доставка

Економія часу та безпека покупок стають найголовнішими пріоритетами в онлайн-торгівлі. Щоб гарантувати простоту угод та захистити всіх учасників процесу, ми запустили послугу OLX Доставка: зараз вона підключена в 5,5 млн оголошень.

Редакція блогу продовжує цикл матеріалів про OLX Доставка. Ми вже писали про те, як вона полегшує життя приватним продавцям та бізнесу, а також допомагає їм стати більш помітними.

Цього разу керівник сектору продажів і розвитку бізнес-клієнтів B2B Unit OLX Сергій Іванишен відповів на найпопулярніші та важливі запитання продавців і покупців платформи.

Продавці: більше позитивного досвіду продажів

1. Навіщо мені продавати з OLX Доставка, що це дає?

Найголовніше – безпека. Продаючи з OLX Доставка, ви нічим не ризикуєте. Після оформлення покупки клієнт відразу в режимі онлайн оплачує вартість товару і доставки до відділення Нова Пошта, а також комісію платіжної системи. Ви автоматично отримуєте гроші на картку після того, як покупець огляне і забере замовлення. Якщо йому не сподобається товар або з якихось причин він за ним не прийде – товар повернеться до вас безкоштовно.

Друга перевага – економія часу. З OLX Доставка вам не потрібно витрачати час на з’ясування деталей (номер картки, поштового відділення, умови доставки) в листуванні або по телефону. Просто підтвердіть покупку та відправте товар протягом 3-х днів. Крім того, щоб отримати гроші за замовлення, не доведеться ще раз приходити у відділення: коли покупець огляне і забере товар, оплата прийде вам на картку протягом 2-х годин.

Третє – збільшення продажів. Послуга гарантує повну безпеку не тільки продавцям, але й покупцям. Якщо клієнтові подобається товар і водночас він упевнений, що його не обдурять, – є велика ймовірність, що угода відбудеться.

2. Чи можу я продавати товари без цієї послуги?

Можете, але так ви втрачаєте нових клієнтів.

По-перше, покупці, які одного разу скористалися послугою OLX Доставка, для наступних угод часто продовжують користуватися фільтром «Товари з доставкою».

По-друге, якщо клієнт уже замовляв у вас товар і залишився задоволеним, то у нього немає приводу вам не довіряти. У разі потреби він повернеться до вас знову. Чого не скажеш про тих, хто хоче купити у вас вперше. У цьому випадку потрібно довести, що вам можна вірити. Найпростіший та найпереконливіший спосіб – активувати OLX Доставка, з якою покупка буде безпечною на всіх етапах.

3. Як активація послуги впливає на ціну товару?

Ніяк. OLX Доставка – абсолютно безкоштовна послуга для продавців. Після її активації ціна товару не змінюється. Як ми вже говорили вище, доставку замовлення до відділення Нова Пошта сплачує покупець. Якщо товар не сподобається – витрати на повернення OLX бере на себе.

4. Як ви гарантуєте безпеку особистої інформації?

Особиста інформація, яку продавець вносить до свого профілю на OLX, захищена. Ми працюємо з партнером UAPAY – сервісом миттєвих грошових переказів, який відповідає стандартам інформаційної безпеки і гарантує повну безпеку даних. З UAPAY співпрацюють такі міжнародні компанії, як Visa і MasterCard.

5. Як і коли я отримаю гроші, якщо у мене придбають товар з OLX Доставка?

На картку продавця оплата надходить автоматично протягом 2-х годин після того, як клієнт огляне та забере товар у відділенні Нова Пошта. Але зазвичай це відбувається швидше.

Якщо покупець не прийшов за посилкою, система автоматично оформлює зворотну доставку відправнику за рахунок OLX.

6. При покупці з OLX Доставка діють часові обмеження: на підтвердження замовлення у мене два дні, на відправку замовлення – три. А якщо я пропущу повідомлення про покупку або мені потрібно більше часу на відправку?

Якщо ви не встигнете підтвердити замовлення, угода автоматично анулюється.

А щоб не виникло жодних непорозумінь з відправкою, перевірте наявність товару в тій комплектації, в якій його хоче отримати клієнт, і тільки після цього підтверджуйте покупку.

Покупці: повний спокій під час покупки

1. Навіщо мені купувати товари з OLX Доставка?

Найголовніша причина – безпека. З OLX Доставка ви повністю захищені від недобросовісних продавців.

Вам більше не потрібно відправляти передоплату на картку незнайомого продавця, випробовуючи свою вдачу, і обмінюватися з ним особистими або фінансовими даними. Після підтвердження покупки потрібна сума (вартість товару і доставки до відділення Нова Пошта, комісія платіжної системи) – просто «заморожується» на вашій картці, а продавець отримає гроші тільки після того, як ви оглянете та заберете посилку у відділенні Нова Пошта.

2. За що і скільки я плачу, якщо купую з OLX Доставка?

Ви оплачуєте вартість товару, доставку до відділення Нова Пошта (тарифи можна подивитися на сайті компанії), а також комісію платіжної системи за переказ коштів. Для власників карток VISA – це 0,3% від вартості товару + 3 грн, а MasterCard – 0,45% від вартості товару + 3 грн.

3. Якщо мені не сподобається товар або продавець не підтвердить угоду, коли мені повернуть гроші?

Якщо покупка вам не підійшла, ви просто залишаєте її у відділенні Нова Пошта. Гроші за товар прийдуть вам на картку автоматично протягом 2-х годин, вартість доставки – не повертається.

Якщо продавець не підтвердив угоду протягом двох робочих днів, то гроші за товар і доставку повернуться на картку протягом 48 годин після анулювання замовлення.

Продавець підтвердив угоду, але не відправив посилку протягом трьох днів? На повернення вартості товару знадобиться 5-6 робочих днів. Сума за доставку повернеться окремо: треба почекати до 3-х робочих днів.

У всіх перерахованих випадках комісія платіжної системи за переказ грошей опиниться на вашому рахунку через 24 години.

4. Чи потрібно мені нагадувати продавцеві про відправку товару після підтвердження покупки?

Після натискання кнопки «Купити з доставкою» і оформлення замовлення система відразу надсилає повідомлення продавцю. У нього є два робочих дні, щоб підтвердити замовлення, і ще три робочих – щоб відправити його через Нова Пошта, інакше угода автоматично анулюється. Зверніть увагу, що мова йде саме про робочі дні.

Якщо вам потрібно отримати товар швидше, ви завжди можете обговорити терміни з продавцем в особистому листуванні або по телефону.

Текст: Олена Колесник