Главная → Зайшов, помітив, подзвонив: як скласти оголошення на OLX, щоб ваш телефон дзвонив

Зайшов, помітив, подзвонив: як скласти оголошення на OLX, щоб ваш телефон дзвонив

Щомісяця на OLX в розділі «Нерухомість» публікується близько 254 000 оголошень – майже 8468 щодня. Серед них є такі, що отримують більше 1833 відгуків на місяць, а деякі просто губляться серед загальної маси. Чому є оголошення, які здають нерухомість вже у першій день публікації, а інші – за місяць або більше? На OLX ми з’ясували, від чого залежить рівень ефективності оголошень. До вашої уваги 3 прості та ефективні кроки, що допоможуть вам швидко здати в оренду або продати нерухомість на OLX.

Крок 1: зробіть оголошення помітним. Коли користувач заходить в розділ «Нерухомість» та задає параметри пошуку, перед ним відкриваються десятки оголошень. На цьому етапі ваша головна задача – виділитись на фоні решти, щоб привернути увагу та викликати довіру. Як зробити оголошення помітним?

  1. Ціна має бути адекватною та ринковою – це перше, на що орендар або покупець звертає увагу. Завищена вартість відштовхне потенційного клієнта, а занижена може викликати недовіру. Встановлюйте ціну після того, як порівняєте її з вартістю аналогічних об’єктів на OLX. Альтернативний варіант – зверніться до професіоналів. Вони допоможуть коректно оцінити нерухомість.  img_06
  2. Головна фотографія має бути якісна – для користувача зовнішній вигляд об’єкта не менш важливий, аніж його ціна. Якщо це будинок, на знімку має бути зображений увесь об’єкт ззовні, якщо квартира – тоді її основна кімната. Використовуйте актуальні зображення: стокові фотографії або ті, що були взяті з інтернету, заборонені правилами сервісу. Такі зображення викликають недовіру та знижують інтерес до об’єкта.img_02
  3.  Заголовок має бути чітким та характеризувати об’єкт – ніяких загальних фраз. Приклад правильного заголовку: «Продаю однокімнатну квартиру на м. Оболонь, вул. Маршала Малиновського, 4» або «Здаю кімнату на вул. Прорізній». Точний заголовок приверне більше уваги, аніж абстрактне повідомлення: «Найкраща квартира на Оболоні» або «Спробуй знайти краще». Нечіткі заголовки, що містять описові характеристики на кшталт “відмінна”, “ексклюзив”, “не пошкодуєте”, на OLX використовувати заборонено. Вони не дають користувачу жодної корисної інформації.img_03
  4. Скористайтесь послугою просування оголошень на OLX – це допоможе збільшити кількість переглядів. Детальну інформацію про пакети послуг Легкий старт, Швидкий продаж або Турбо-продаж дізнайтесь тут.

img_04Крок 2: створіть фотогалерею об’єкта.  Після того, як користувач помітив ваше оголошення та відкрив його, він захоче дізнатись про об’єкт детальніше. Перше, на що він зверне увагу – це галерея з зображеннями. Чим більше фотографій, тим краще – та майте на увазі, що зображення мають бути актуальними та чіткими. Що фотографувати?

Обов’язково:

  • кухня;
  • санвузол;
  • спальня, вітальня та решта кімнат.

Бажано:

  • планування об’єкту;
  • планування поверху та будинку;
  • коридор;
  • балкон (лоджія);
  • краєвид з вікна;
  • будинок ззовні;
  • під’їзд, дитячий майданчик, сквер, прибудинкову територію.

Як фотографувати?

  • приміщення має бути чистим, без особистих речей;
  • якщо є можливість, робіть зйомку на професійний фотоапарат;
  • фотографуйте приміщення вдень або при гарному освітленні;
  • в кадр не повинні потрапити люди;
  • перевага надається горизонтальним зображенням.img_01

Крок 3: надайте розгорнуту інформацію про об’єкт. Залишився останній крок: заповнити поля з характеристиками об’єкта та додати опис. Надайте розгорнуту інформацію, щоб до вас одразу звертались потенційні клієнти і не турбували дзвінками з уточнюючими запитаннями. Кілька порад щодо заповнення:

  • в характеристиках вкажіть поверх, кількість кімнат та житлову площу;
  • до опису додайте стан ліфтів, відстань до зупинок, вид з вікна, наявність інфраструктури;
  • якщо в описі об’єкта інформації забагато, розбивайте її на абзаци та підзаголовки. Це допоможе користувачу легше орієнтуватись в тексті, щоб знайти те, що він шукає.
  • вказуйте точну адресу місця розташування об'єкта нерухомості.img_05

Довіра потенційного покупця до продавця – це майже гарантований дзвінок! Тому, бізнес-користувачам рекомендуємо заповнити бізнес-сторінку: додайте інформацію про компанію та логотип. Бізнес-сторінка на OLX – це ваша візитна картка, що має справити враження на користувача та викликати у нього довіру. Screenshot_1Ніколи не лінуйтесь витратити на створення оголошення більше часу, адже його якість прямо пропорційна кількості дзвінків від зацікавлених клієнтів. Як говорив класик, в оголошенні має бути прекрасно все: заголовок, фотогалерея та зміст. Скористайтесь цими порадами, щоб ваш телефон дзвонив, а угоди відбувались швидко.

Чи була дана стаття корисна для Вас?

                              button_01button_02

 

Метки: , , , , . Добавьте в закладки постоянную ссылку.
    
Отправить на email Отправить на email

* – обязательные поля

*

*

Можно указать несколько, через запятую. Максимальное количество: 5


*
Код подтверждения

Отправка... Отправка...

Добавить комментарий

Внимание! Если у Вас возник вопрос по техподдержке (публикация объявления, модерирование и т.п.), пожалуйста, отправляйте заявку через форму обратной связи.

Также ответы на большинство популярных вопросов уже опубликованы в нашем разделе помощи.

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *


Допустимые форматы: jpeg