• Укр
  • Рус

Рік війни: як почувається український бізнес

1638
Додати
до обраних
Поділитися

Спецпроєкт з історіями українських підприємців, які вже понад рік працюють в умовах повномасштабної війни, продовжують розвивати бізнес і тримати економічний фронт. У кожного з них — свої виклики, складнощі та ризики. Але всіх їх обʼєднує непохитна мотивація долати перешкоди та наближати перемогу України.

1. «Грудень був першим місяцем, коли ми виконали план»

Для чернігівської компанії з виробництва грилів повномасштабна війна розпочалася з повної втрати доступу до робочих потужностей через запеклі бойові дії. За цей рік компанія пережила багато кризових моментів. Історія нашого героя — про виконання зобовʼязань перед замовниками, стрімке зростання цін на сировину, плани на масштабування, виведення нової продукції на ринок завдяки OLX і неймовірну підтримку клієнтів, яка мотивувала діяти та боротися.

2. «Ми втратили 90% клієнтів і повністю перезапустили онлайн-продажі»

Історія про компанію з Харкова, яка весь рік працювала під обстрілами, закрила мережу кавʼярень, втратила 90% клієнтів, але знайшла можливість переформатуватися й запустити продажі в новому місті завдяки OLX.

3. «Продажі виросли на 60%»

Як інтернет-магазину вживаної побутової техніки за рік повномасштабної війни вдалося наростити продажі та задовольнити попит покупців попри суттєвий дефіцит продукції та проблеми з логістикою.

4. «У нас не було плану дій на випадок війни»

Власниця підприємства з виробництва дитячих меблів розповіла, як це — виготовляти та продавати продукцію, коли велика частина цільової аудиторії вимушено евакуювалася за кордон через війну.

5. «За 2022 рік асортимент збільшився утричі»

Троє молодих підприємців з Івано-Франківська запустили інтернет-магазин брендового одягу та взуття незадовго до початку ковідного карантину. Після початку повномасштабного вторгнення команда вирішила ризикнути вдруге — розширила асортимент, збільшила штат і вийшла на нові рівні продажу.

6. «OLX стабільно приносить 50% продажів»

Наш герой впевнений: адаптуючи асортимент під запит ринку, можна пережити будь-яку кризу. Про евакуацію з Харкова, запуск нових товарних напрямів і ведення бізнесу в умовах невизначеності — в історії підприємця, який разом із командою вже девʼять років розвиває власну справу на OLX.

7. «Розробили унікальний чохол-рюкзак і успішно його продаємо»

Власник київського магазину товарів для мисливства та туризму розповів, як основним напрямом роботи стало виробництво ексклюзивного рюкзака для диверсійно-розвідувальних і снайперських груп, а також модернізація застарілих автоматів Калашникова й іншої радянської зброї.

8. «Продавці та покупці перебувають у режимі очікування»

Стрес говорить нам: «Бий, біжи, завмри». У ніші меблів із масиву натурального дерева покупці та продавці завмерли на багато місяців. Головні виклики для гравців у цій галузі — зростання цін на сировину та зменшення внутрішнього попиту. Читайте статтю, як цим проблемам дає раду меблеве підприємство з Черкас.

9. «Попит просів у B2B, а от B2C тримався на стабільному рівні»

Бізнес, якому у 2014 році вже довелося евакуюватися з окупованого Донецька у столицю, після початку повномасштабної війни не зупинив роботу ні на день. Власник «Першої кава-обсмажувальної компанії» розповів, як змінювалися рівні продажів у B2B і B2C сегментах, і що дозволяє бізнесу успішно продавати на OLX без додаткової реклами.

10. «Забезпечували речами цілі роти військових»

Інтернет-магазин спортивних і фітнес товарів переорієнтувався з килимків для йоги та еспандерів на військову продукцію — розвантажувальні жилети, спальники, підсумки, тактичні рукавички, наколінники. Про розширення асортименту, збільшення продажів і диверсифікацію ризиків — в історії підприємця з Одеси.

11. «Через війну продажі впали на 60-70%»

Майстри віконної компанії з Миколаєва весь рік працювали у надскладних умовах — на місто ледь не щодня летіли ракети та снаряди. Попри масову евакуацію та низьку купівельну спроможність населення фірма продовжує склити оселі та відновлювати балкони, пошкоджені через ракетні й артилерійські обстріли. Герой нашої статті розповів, як змінився попит на продукцію, чому довелося переглянути стратегію продажів і як OLX став надійною точкою опори у кризовий період.

Як вам стаття?

Додати
до обраних
Поділитися
Чекліст онлайн-шопінгу

Чекліст онлайн-шопінгу з OLX: увага на оголошення

Як не стати жертвою шахрая на OLX: ⭐ на що звернути увагу в оголошенні під час придбання товару. Читайте статтю на ➤ Блог OLX.ua.