«OLX приносить нам до 40% продажів»: як «Верхній склад» продає на платформі під час війни

1866
Додати
до обраних
Поділитися
Валентина ШимковичАвтор

Продовжуємо серію статей про підприємців та їхні бізнеси, які не припинили працювати під час воєнного стану.

Андрій з Києва – співробітник компанії «Верхній склад», яка виготовляє меблі з дерева, фанери, ДСП, МДФ, штучного та натурального каменю.

В інтерв’ю для блогу OLX Андрій розповів, як на компанію вплинула війна, чому попит на пиломатеріали та меблі знизився у десять разів та за рахунок чого бізнес намагається розширити число клієнтів.

До війни щодня отримували 20-30 дзвінків від покупців

У нас є два основні напрями: виробництво пиломатеріалів та виготовлення меблів.

Перша категорія товарів розрахована на людей, які роблять ремонт і потребують матеріали для оздоблення. Вони обирають покриття для підлоги, обшивальні дошки для стін, підлогові та стельові плінтуси тощо. Дехто купує матеріали із деревини, як-от меблевий щит або столярну дошку, і майструє собі меблі власноруч.

Якщо ж покупці шукають готові вироби для облаштування будинку чи квартири, ми пропонуємо виготовлення меблів на замовлення. Працюємо з різними видами товарів: від столів та кухонних гарнітурів – до барних стійок та дерев’яних підвіконь.

Ми – одна з небагатьох київських компаній із власним складом. Завдяки цьому у нас завжди є запас матеріалів, тож ми маємо можливість якнайшвидше виконувати замовлення клієнтів.

У нашій команді – до 10 людей: це і менеджери, і робітники у цеху. У роки стабільної роботи – до коронакризи та війни – ми щодня отримували близько 20-30 дзвінків від покупців. Серед наших клієнтів переважно жителі столиці та Київської області.

Продаємо завдяки відкладеному попиту

Через війну ми призупинили роботу до кінця березня – доки навколо Києва тривали активні бойові дії. У квітні ситуація стабілізувалася, і цех знову запрацював.

Проте попит на наші товари значно знизився. Загалом продажі почали «просідати» ще під час пандемії коронавірусу, але війна ще більше посилила цей негативний тренд. Приміром, порівняно з 2019 роком кількість дзвінків зменшилася у 10 разів – до 2-3 звернень на день.

Зараз до нас здебільшого телефонують покупці, які націлилися або навіть почали робити ремонт ще до війни – таким чином спрацьовує відкладений попит. А тих, хто наважився б на оновлення своїх будинків або квартир саме зараз, – практично немає. Для жителів Києва та області це поки що не на часі.

Яким буде попит у найближчому майбутньому – важко спрогнозувати. Проте ми відзначаємо, що купівельна спроможність у людей знижується. Яскравий приклад: нещодавно у нас замовили 4-метрову стільницю для кухні. Покупець самотужки завантажив її у легкову автівку та повіз додому. Раніше для таких великогабаритних товарів завжди замовляли доставку за 400-500 грн. Але зараз, схоже, люди намагаються максимально оптимізувати витрати.

Розширюємо аудиторію на всі регіони України

Щомісяця ми публікуємо на платформі 25-30 оголошень. Для частини активуємо послугу «Розміщення у ТОП» – щоб товар побачило більше людей. Здебільшого купуємо рекламу для позицій, в яких на платформі висока конкуренція. Зокрема, це дерев’яні підвіконня та стільниці. Щодо інших виробів, як-от тумби під аудіосистеми, пропозицій від конкурентів не багато – тож покупці знаходять наші оголошення і без додаткового просування. Загалом витрачаю на розміщення та рекламу близько 4 тис. грн на місяць.

Якщо раніше ми просували товари тільки на жителів столиці та Київської області, то зараз почали вмикати таргетовану рекламу і на інші регіони. У такий спосіб хочемо збільшити аудиторію. Наразі OLX приносить нам 30-40% продажів.

Поки що ми працюємо із залишками на складі – нових постачань деревини від початку війни не замовляли. Зазвичай закуповували сировину на лісових господарствах. Деякі з них постраждали через бойові дії, зокрема, у Чернігівській та Харківській областях. Тому, можливо, у майбутньому асортимент від постачальників дещо скоротиться.

Наразі ми фокусуємося на тому, щоб утримувати бізнес, зберегти команду. Будувати конкретні плани не готові, адже все залежить від попиту. У травні він уже дещо вищий, ніж був у квітні – тож сподіваємося на краще.

Попередні історії бізнесу:

«Нам казали, що немає перспектив, але ми спробували – і все вийшло»: як «Ремесленники» продають на OLX під час війни

«Попит на газове обладнання зріс утричі»: як Rudyy продає на OLX під час війни 

«Мрію, щоб в Україні було більше свого виробництва»: як Skipper продає на OLX під час війни

«Війна – не привід не вітати дитину з днем народження»: як «Карлотека» продає на OLX у воєнний час

«Наші клієнти – підприємці, які розпочинають бізнес навіть під час війни»: як DrevTrest продає на OLX 

«Допомогли зі взуттям ЗСУ та ТРО»: як інтернет-магазин спецвзуття та спецодягу продає на OLX під час війни

«Попит на деякі позиції зріс утричі»: як USATools продає на OLX під час війни

«Запустили новий напрям, на який раніше постійно не вистачало часу та рук»: як «Велобокс» продає на OLX під час війни

«Головне – зважати на потреби клієнтів»: як Triniti продає на OLX під час війни

«Розширив асортимент під потреби військових»: як Smart-home.com.ua продає на OLX під час війни

«Вимушеним переселенцям зараз потрібні багато різних товарів»: як Techno mix te продає на OLX під час війни

«Найближче завдання – не заробити, а зберегти»: як PixoPhone продає на OLX під час війни

«Обіг зріс на 20-30% порівняно з березнем минулого року»: як «Комфорт Продукт» продає на OLX під час війни 

«Безкоштовно віддали ЗСУ спальників на 300 тис. грн»: як Arvisa працює в Харкові під час війни 

Як вам стаття?

Додати
до обраних
Поділитися
Чекліст онлайн-шопінгу

Чекліст онлайн-шопінгу з OLX: увага на оголошення

Як не стати жертвою шахрая на OLX: ⭐ на що звернути увагу в оголошенні під час придбання товару. Читайте статтю на ➤ Блог OLX.ua.