«Залучаємо нові бренди та збільшуємо обіг»: як 7dreamsport продає на OLX під час війни

103
Додати
до обраних
Поділитися
Валентина ШимковичАвтор

Продовжуємо серію статей про підприємців та їхні бізнеси, які не припинили працювати під час воєнного стану.

Андрій Космірак – засновник інтернет-магазину спортивного одягу і взуття 7dreamsport. Серед товарів компанії – чоловічі, жіночі та дитячі футболки, спортивні костюми, лосіни, кросівки, кеди, черевики, а також спортивні аксесуари для тренувань і активного відпочинку.

В інтерв’ю для блогу OLX Андрій розповів, як у компанії перебудували внутрішні процеси з початком війни, завдяки чому вдалося збільшити продажі та навіщо бізнес ставить собі за мету допомагати розвивати адаптивний спорт в Івано-Франківську.

Щодня опрацьовуємо сотні замовлень

Ми працюємо 11 років. Спеціалізуємося на продажі спортивного одягу, взуття та аксесуарів провідних брендів світу, як-от Nike, Puma, Adidas, Jordan, New Balance, 47 Brand, Converse тощо. В асортименті магазину – близько 4 тис. позицій. Усі товари – оригінальні та сертифіковані.

Серед наших клієнтів – як професійні спортсмени, так і ті, хто лише розпочинає тренуватися або просто веде активний спосіб життя. Місія компанії звучить так: «Надихати людей бути тим, ким хочеться».

Найбільший попит мають чоловічі товари: кросівки, рюкзаки, шкарпетки, футболки, капці. Якщо кросівки та спортивні аксесуари купують протягом усього року, то деякі інші товари – сезонні. Приміром, шорти, капці та плавки беруть здебільшого влітку, куртки – восени та взимку.

Окрім роздробу, ми також продаємо товари гуртом та за моделлю дропшипінгу. У нас великий склад в Івано-Франківську – зазвичай маємо у наявності понад 40 тис. товарів. Це дозволяє без проблем опрацьовувати замовлення від партнерів, виконуючи для них роль постачальника.

Ще один напрям – екіпірування спортивних команд. Ми підбираємо комплекти під запит: це може бути як тренувальна чи ігрова форма, так і парадне вбрання. За роки роботи ми були партнерами футбольних та футзальних команд Української Прем’єр-Ліги, як-от «Прикарпаття», «Десна», «Калуш», «Минай», «Ураган», «Продексім» та «Карпати».

У нашій команді – 50 співробітників. Щодня ми надсилаємо клієнтам сотні замовлень. Географія продажів охоплює всю країну.

Збільшилася кількість продажів у роздріб

Коли почалася війна, ми були змушені припинити роботу на два тижні задля безпеки наших працівників. За цей час сталося багато змін: приміром, дехто з команди пішов до війська, дехто – виїхав за кордон у пошуках спокою.

Утім, більшість залишилася вдома. Ми всі постійно перебували у страху, депресії та дедалі сильнішому розпачі. Та зрештою у середині березня вирішили повернутися до роботи, щоб мати змогу підтримувати команду як матеріально, так і морально.

Протягом війни попит на спортивні товари не зник. Навпаки, наразі у нас збільшилася кількість продажів у роздріб. Ймовірно, через загрозу обстрілів люди почали менше ходити в офлайн-магазини й ТЦ. Їм спокійніше та безпечніше обрати необхідний товар в інтернеті та замовити доставку поштою.

Крім того, вагому роль відіграло й те, що змінився ринок постачань. Одеський порт та акваторія Чорного моря стали полігоном для воєнних дій. Торгові судна не змогли туди заходити, і не всі компанії встигли оперативно зреагувати та адаптуватися до змін. Через це в деяких магазинах значно зменшився асортимент, і їхня аудиторія звернулася до інших продавців, зокрема, до нас. У нас проблем з постачаннями не виникло, адже здебільшого ми закуповуємо продукцію в Україні.

Щодо гуртових продажів, вони залишаються на тому самому рівні, як і до війни. Крім того, протягом останніх місяців у нас з’явилося багато нових партнерів з дропшипінгу, які тільки розпочинають власний бізнес.

«Залучаємо нові бренди та збільшуємо обіг»: як 7dreamsport продає на OLX під час війни
Андрій Космірак, засновник інтернет-магазину спортивного одягу і взуття 7dreamsport

Продовжуємо внутрішній процес українізації

Перший виклик, який перед нами постав, – максимально швидко та якісно оптимізувати внутрішню роботу компанії. Через відсутність деяких співробітників довелося змінити структуру команд – зокрема, у відділах продажу та логістики. Спочатку відновили діяльність в тестовому режимі, а згодом – на повних обертах, як і до війни.

Водночас ми продовжуємо внутрішній процес українізації в компанії. Приміром, раніше працівники користувалися російською CRM-системою «Бітрікс24», але тепер замінили її українською Keepin CRM. На черзі – заміна 1С на український аналог. Цим кроком ми не тільки підтримуємо вітчизняних виробників, а й не спонсоруємо загарбника.

Основна проблема, з якою ми стикаємося кожного дня, – загроза бомбардування. Адже ніколи не знаєш, що й куди може «прилетіти». Ми постійно чуємо з різних куточків України про обстріли окремих міст, споруд, транспортної інфраструктури. Зокрема, це ускладнює можливість доставки наших посилок.

У питаннях логістики ми максимально залежимо від поштового оператора, його можливості стабільно виконувати свою роботу. Тому кожний працівник пошти, який доклав зусиль, щоб замовлення потрапило до отримувача, – це неймовірна людина.

Ставимо за мету допомагати адаптивному спорту

Ми почали продавати на OLX нещодавно, лише 2-3 мiсяцi тому. Наша ціль – робити так, щоб про нас дізнавалися якомога більше людей. Тому й вирішили зайти на OLX, адже це великий майданчик, який щодня відвідують тисячі користувачів.

Наразі експериментуємо з розміщеннями та рекламою. Прагнемо отримати нових B2B-клієнтів, які зацікавилися б гуртовою закупівлею наших товарів. Перші результати уже є – OLX приніс нам чотири замовлення.

Ми не стоїмо на місці: активно розширюємо компанію, шукаємо нових партнерів та постачальників, залучаємо нові бренди, збільшуємо обіг, набираємо нових працівників. Наша мета – продовжувати працювати та зміцнювати економіку нашої держави.

Крім того, ми визначили напрям роботи у корпоративної соціальної відповідальності – допомога адаптивному спорту в Івано-Франківську. Приміром, на початку липня ми організовували благодійний захід «Простір добра з 7dreamsport», під час якого зібрали 8,7 тис. грн. За ці гроші закупили спортивний інвентар та бігові доріжки для фізичної реабілітації людей з інвалідністю. Обладнання коштувало понад 60 тис. грн, основну частину витрат ми взяли на себе.

Після цього у місті відбувся ще один захід – перегони на веломобілях для дітей і молоді з інвалідністю. Цього разу ми були спонсором.

Плануємо й надалі ініціювати, організовувати і фінансувати заходи з адаптивної фізкультури. Потреба у реабілітації людей з інвалідністю є зараз і буде лише зростати у майбутньому. Адже з фронту повертаються наші воїни, які отримали важкі поранення. Тож адаптивна фізична культура стає одним із засобів соціальної адаптації. Людина потрапляє до сприятливого середовища – і швидше повертається до нормального активного життя.

Попередні історії бізнесу:

«Продаємо на 20% більше велосипедів, ніж минулого року»: як Facebike працює на OLX під час війни

«Під час війни продажі мобільних аксесуарів зросли на 20-30%»: як AksDrug працює на OLX під час війни

«Ресторатори отримали виклик – нагодувати велику кількість людей»: як «Хорека Стандарт» продає на OLX під час війни 

«Продажі виросли вдвічі проти минулого року»: як «Банка Спецій» продає на OLX під час війни 

«Попит на дитячі меблі знизився, але не зник»: як Chado продає на OLX під час війни

«Передали волонтерам 60% товарів зі складу»: як ZNIGHKA працює під час війни 

«Через паливну кризу зріс попит на електромобілі»: як Boss Auto Ukraine продає на OLX під час війни

«Перемкнулися з продажів на оренду та вийшли на ринок Одеси»: як Nik House працює на OLX під час війни

«Кожний день для нас – нове випробування»: як «ТехноМашСтрой» продає на OLX під час війни

«Головна складність роботи під час війни – логістика»: як Body Sculptor продає на OLX

«OLX приносить нам до 40% продажів»: як «Верхній склад» продає на платформі під час війни 

«Нам казали, що немає перспектив, але ми спробували – і все вийшло»: як «Ремесленники» продають на OLX під час війни

«Попит на газове обладнання зріс утричі»: як Rudyy продає на OLX під час війни 

«Мрію, щоб в Україні було більше свого виробництва»: як Skipper продає на OLX під час війни

«Війна – не привід не вітати дитину з днем народження»: як «Карлотека» продає на OLX у воєнний час

«Наші клієнти – підприємці, які розпочинають бізнес навіть під час війни»: як DrevTrest продає на OLX 

«Допомогли зі взуттям ЗСУ та ТРО»: як інтернет-магазин спецвзуття та спецодягу продає на OLX під час війни

«Попит на деякі позиції зріс утричі»: як USATools продає на OLX під час війни

«Запустили новий напрям, на який раніше постійно не вистачало часу та рук»: як «Велобокс» продає на OLX під час війни

«Головне – зважати на потреби клієнтів»: як Triniti продає на OLX під час війни

«Розширив асортимент під потреби військових»: як Smart-home.com.ua продає на OLX під час війни

«Вимушеним переселенцям зараз потрібні багато різних товарів»: як Techno mix te продає на OLX під час війни

«Найближче завдання – не заробити, а зберегти»: як PixoPhone продає на OLX під час війни

«Обіг зріс на 20-30% порівняно з березнем минулого року»: як «Комфорт Продукт» продає на OLX під час війни 

«Безкоштовно віддали ЗСУ спальників на 300 тис. грн»: як Arvisa працює в Харкові під час війни 

Валентина ШимковичАвтор
Поділитися
Додати
до обраних
Кав'ярня та бар: який бізнес хотіли придбати українці протягом війни

Кав’ярня та бар: який бізнес хотіли придбати українці протягом війни

Впродовж останніх шести місяців війни українці активно продавали бізнеси «під ключ», що, як порівняти з пандемічним 2020 роком, вп’ятеро більше.

Дізнайтесь про найцікавіше

Підпишіться на розсилку повідомлень про нові статті у нашому блозі. Оберіть рубрику або декілька рубрик, що вас цікавлять, і ми надсилатимемо вам сповіщення після публікації нових матеріалів.

Обіцяємо: це не буде занадто часто!