Зібрали надихаючі історії українських підприємців на OLX, які продовжують розвивати свій бізнес: як адаптувалися до воєнного стану, як привертають увагу клієнтів та які товари мають найбільший попит.
1. «Безкоштовно віддали ЗСУ спальників на 300 тис. грн»
Історія харківського виробника верхнього одягу, спальних мішків та м’які безкаркасні меблі. Співвласник розповів, як їхній команді вдається працювати навіть під обстрілами та як склалася співпраця з військовими.
2. «Розширив асортимент під потреби військових»
Наш герой заснував бізнес у 11 класі! Підприємець займається продажем та встановленням товарів для безпеки. Він розповів, як йому вдалося адаптувати бізнес до воєнних умов.
3. «Обіг зріс на 20-30% порівняно з березнем минулого року»
«Я закликаю всіх підприємців: працюйте, якщо маєте таку можливість», – власник інтернет-магазину товарів для дому, відпочинку, дітей і сім’ї розповів, як війна змінила потреби покупців.
4. «Вимушеним переселенцям зараз потрібні багато різних товарів»
Ліхтарики, павербанки, планшети, квадрокоптери, а також побутові товари на кшталт машинок для стрижки та фенів – речі, які мають попит покупців. Підприємець з Тернополя розповів, як йому вдається продавати до 50 товарів на день.
5. «Найближче завдання – не заробити, а зберегти»
Як привертати увагу клієнтів під час війни? Співвласник онлайн-магазину мобільних телефонів і аксесуарів розповів, чому вони в усіх оголошеннях дописали «надсилаємо» та що ще дозволяє втримувати продажі.
6. «Запустили новий напрям, на який раніше постійно не вистачало часу та рук»
За словами засновника інтернет-магазину велосипедів з Одеси, під час війни багато хто змінює своє авто на двоколісного друга. Причина – економія на пальному. Також підприємець розповів, за рахунок чого бізнес знайшов додаткове джерело доходів.
7. «Попит на деякі позиції зріс утричі»
«OLX приносить нам 40-45% продажів», – підприємець зі Львова розповів, хто цікавиться професійними інструментами та чому попит на лазерну техніку знижується, а на гайковерти – зростає.
8. «Головне – зважати на потреби клієнтів»
Люди активно скуповують автоклави для консервування тушонки. Які ще товари мають попит, а які, навпаки, втратили популярність – розповідає власник інтернет-магазину, який спеціалізується на обладнанні для сільського господарства та торгівлі.
9. «Допомогли зі взуттям ЗСУ та ТРО»
«На ринку поменшало конкурентів – це відкриває додаткові можливості», – розповідаємо, як магазин спецодягу та спецвзуття зберігає довоєнний рівень продажів.
10. «Наші клієнти – підприємці, які розпочинають бізнес навіть під час війни»
Наш герой розповів, які клієнти цікавляться коптильнями, як компанія переживає втрату виробничого цеху через війну та як планують відновити роботу у новому регіоні.
11. «Війна – не привід не вітати дитину з днем народження»
«В Україні залишилося чимало дітей, які навіть у такі часи хочуть гратися», – переконаний підприємець з Дніпра. Також він розповів, завдяки чому він наразі отримує продажі на рівні 60-70% від довоєнних місяців та як у інтернет-магазині тимчасово з’явилися товари для ЗСУ.
12. «Мрію, щоб в Україні було більше свого виробництва»
Підприємець розповів, як зацікавився пошиттям шкіряних аксесуарів, які вироби мають найбільший попит під час війни та за рахунок чого можна масштабувати бізнес у найближчому майбутньому.
13. «Попит на газове обладнання зріс утричі»
«Наразі нам усім необхідно захищати свій фронт, і для бізнесу цей фронт – економічний», – переконаний наш герой. Підприємець розповів, з чого починався їхній сімейний бізнес, як команда продовжує працювати під обстрілами, втративши один з цехів, та навіщо газове обладнання потрібно бійцям ЗСУ та цивільним, які залишилися без своїх домівок.
14. «Нам казали, що немає перспектив, але ми спробували – і все вийшло»
Наша героїня впевнена: навіть під час війни людям потрібні ті чи інші товари. Завдання підприємців – зрозуміти, які саме, та діяти. Підприємиця розповіла, як започаткувала власне виробництво у Харкові, як з початком війни змінився попит на коптильні та що потрібно компанії, щоб відновити повноцінну роботу.
15. «OLX приносить нам до 40% продажів»
Підприємець розповів, як на компанію вплинула війна, чому попит на пиломатеріали та меблі знизився у десять разів та за рахунок чого бізнес намагається розширити число клієнтів.
16. «Кожний день для нас – нове випробування»
Герой матеріалу розповів, як на бізнес у Черкасах вплинула окупація південних та східних областей України та як його команда зберігає оптимістичний настрій попри все.
17. «Головна складність роботи під час війни – логістика»
«Не знав, де купити диски для штанги – і запустив виробництво», – підприємець розповів, як пошук товару для себе привів до створення власного бізнесу, як його компанія допомагає ЗСУ під час війни та які проблеми з доставкою виникають через надмірну вагу та габарити товарів.
18. «Перемкнулися з продажів на оренду та вийшли на ринок Одеси»
Засновник агенції нерухомості розповів, які квартири мають найбільший попит, як ринок нерухомості Одеси та Миколаєва змінюється через війну та переселенців і чому в Одесі агенції довелося змінити стратегію пошуку клієнтів.
19. «Через паливну кризу зріс попит на електромобілі»
Співзасновник компанії, яка займається купівлею авто за кордоном, розповів, як безкоштовне розмитнення збільшило попит на машини, як компанія прокладає нові логістичні ланцюги та якої підтримки бізнес очікує від держави.
20.«Передали волонтерам 60% товарів зі складу»
Власник магазину вживаної техніки розповів, як його компанія працювала до війни, чому після 24 лютого зупинили продажі і зосередилися на співпраці з волонтерами та які умови потрібні, щоб відновити бізнес.
21. «Попит на дитячі меблі знизився, але не зник»
Представниця компанії розповіла, якими меблями найбільше цікавляться українські батьки та їхні діти, як змінюється попит протягом війни, а також які проблеми та – головне – можливості виникають у цей час.
22. «Продажі спецій виросли вдвічі проти минулого року»
Засновник інтернет-магазину розповів, які спеції популярні серед покупців у різні сезони, як змінився попит через початок війни та які чинники дозволили бізнесу зростати навіть у складні часи.
23. «Ресторатори отримали виклик – нагодувати велику кількість людей»
Підприємиця розповіла, які клієнти цікавляться професійним кухонним обладнанням, чому в умовах війни збільшився попит на термопоти й грилі та як складнощі з логістикою вплинули на роботу бізнесу.
24. «Під час війни продажі мобільних аксесуарів зросли на 20-30%»
Засновник розповів, які мобільні аксесуари мають найбільший попит клієнтів, як на бізнес вплинула блокада чорноморських портів і за рахунок чого вдалося збільшити продажі в умовах війни.
25. «Продаємо на 20% більше велосипедів, ніж минулого року»
Читайте, як компанія лагодить та продає вживані велосипеди з Нідерландів, чому під час війни збільшився попит на електросамокати та як бізнес адаптувався до складнощів з постачанням запчастин.
26. «Залучаємо нові бренди та збільшуємо обіг»
Засновник інтернет-магазину спортивного одягу і взуття розповів, як у компанії перебудували внутрішні процеси з початком війни, завдяки чому вдалося збільшити продажі та навіщо бізнес ставить собі за мету допомагати розвивати адаптивний спорт в Івано-Франківську.
27. «Поїхав за машиною та потрапив під обстріл»
Власник бізнесу, який спеціалізується на продажі, ремонті та прокаті електроінструментів, а також бензо- та мототехніки, розповів, як працюють його компанії, чому попит на інструменти та запчастини не знижується навіть під час бойових дій та як бізнес реагує на нові проблеми та ризики.
28. «Постачаємо дрони ЗСУ та плануємо запуск власного виробництва»
Підприємиця розповіла, як через війну змінився попит на ті чи інші моделі дронів, що потрібно військовим та як впливають на роботу проблеми з логістикою.
29. «Пропонуємо клієнтам дефіцитні позиції металопрокату»: як «МСК Україна» продає на OLX під час війни»
Власник бізнесу розповів, як бізнес адаптувався до війни, як вдалося задовольнити попит на метал для бронежилетів і які позиції металопрокату цікавлять клієнтів зараз.
30. «Виставляємо покупцям рахунок після того, як вони отримують замовлення»: як «Продукція як вона є» продає на OLX під час війни
Співзасновниця компанії розповіла, які проблеми ускладнюють роботу під час війни та як вдалося знайти нових клієнтів після того, як попередні канали продажів перестали працювати.
31. «Попит на запчастини до машин із США знизився – тож ми вигадали, як його відновити»: як AVTO OPT продає на OLX
Засновник компанії розповів, що підштовхнуло його запустити бізнес, як війна змінила ринок запчастин та як можна масштабувати компанію завдяки франчайзингу.