«Постачаємо дрони ЗСУ та плануємо запуск власного виробництва»: як AziMyTh продає на OLX під час війни

2250
Додати
до обраних
Поділитися
Валентина ШимковичАвтор

Продовжуємо серію статей про підприємців та їхні бізнеси, які не припинили працювати під час воєнного стану.

Галина Нагорняк з Тернополя – співзасновниця інтернет-магазину AziMyTh, який спеціалізується на продажі дронів, квадрокоптерів та відповідних аксесуарів. Також у компанії є власний сервісний центр, де ремонтують ці пристрої.

В інтерв’ю для блогу OLX Галина розповіла, як через війну змінився попит на ті чи інші моделі дронів, що потрібно військовим та як впливають на роботу проблеми з логістикою.

80% клієнтів купували дрони для дітей

Раніше ми продавали навушники. Але рік тому зацікавилися дронами та квадрокоптерами – подумали, що ці товари приносять людям більше користі. Тому вирішили переорієнтувати інтернет-магазин, адже якщо займатися продажами, то потрібно продавати те, в що віриш і любиш.

Ми закуповуємо товари в офіційних представників різних виробників, як-от 4DRC, DJI, Eachine, Autel, Mjx, Hubsan, Xiaomi, ZLRC тощо. До війни 80% наших клієнтів складали люди, які купували дрони на подарунки дітям. Здебільшого вони вибирали невеликі вироби з часом польоту 10-30 хв. Середній чек – до 2 тис. грн, це бюджетний сегмент квадрокоптерів. Зазвичай сплеск попиту припадав на місяці напередодні свят, зокрема, на грудень. Також нашими товарами активно цікавилися влітку, коли гарна погода для запусків.

Ми фокусуємося не лише на продажах, а й намагаємося забезпечити повний цикл сервісу. Наприклад, перш ніж надіслати дрон клієнту, комплексно його перевіряємо: тестуємо двигуни, камери та GPS-модуль. Далі, коли людина отримала товар, пропонуємо відеоінструкцію, а також підтримку та навчання під час перших запусків. Якщо потрібно, ми передзвонимо покупцеві та допоможемо налаштувати пристрій.

Окремий напрям роботи – ремонт і післяпродажне обслуговування. Ми ремонтуємо як наші дрони, так і вироби від інших продавців. Приміром, можемо замінити запчастину, яка вийшла з ладу, або налаштувати програмне забезпечення.

Наша постійна команда – це два співзасновники. Найманих працівників немає, але ми регулярно співпрацюємо з трьома-чотирма фрилансерами. Серед них – фахівці з таргетованої реклами, логістики, майстер ремонтного сервісу тощо.

«Постачаємо дрони ЗСУ та плануємо запуск власного виробництва»: як AziMyTh продає на OLX під час війни
Галина Нагорняк, співзасновниця інтернет-магазину AziMyTh

Більшість замовлень – від волонтерів

Коли почалася війна, ми не зупиняли роботу жодної миті. Було зрозуміло, що дрони – це не тільки іграшка, а й товар, потрібний на фронті. Тож ми замислилися, як саме можемо бути корисними для ЗСУ. Почали працювати ще більше, ніж раніше – кожного дня, без вихідних.

Насамперед ми оновили асортимент. До війни ми не закуповували дорогі професійні моделі, адже орієнтувалися на сегмент дитячих подарунків. Відтоді почали замовляти професійни пристрої, як-от тепловізійні дрони, дрони з дальністю польоту на понад 10 км тощо. Їхня вартість – від 13 тис. грн до 350 тис. грн.

Разом із розширенням асортименту у нас збільшилася кількість постачальників. У одних закуповуємо товари в Україні, в інших – у Європі. Звертаємося до всіх компаній та дистриб’юторів, хто має в наявності схожі моделі.

Наразі ми щомісяця отримуємо понад 100 замовлень, здебільшого – від волонтерів та військових. Відповідно, географія продажів змістилася у бік східних областей України. Зокрема, багато покупців з Харкова та Дніпра.

Також ми співпрацюємо із благодійними організаціями і час від часу передаємо квадрокоптери ЗСУ як наш благодійний внесок. Іноді виконуємо складні запити. Приміром, військові замовили одному з фондів конкретну модель дрона, а волонтери не мали змоги її купити. Тож ми доставили для них два такі пристрої.

Водночас поступово відновлюється й сегмент дешевших дронів для дітей. Якщо у березні таких замовлень не було зовсім, то вже з квітня вони почали з’являтися. Батьки прагнуть потішити дітлахів, тож навіть під час війни не відмовляються від можливості зробити їм подарунок.

Плануємо самі виготовляти дрони

На OLX припадає близько 5% наших продажів – ми працюємо над тим, щоб збільшити цей показник. Щомісяця розміщуємо на платформі 15-20 оголошень – усі товари, які маємо в наявності. Для всіх позицій активуємо рекламний набір «Турбо продаж», щоб вони завжди були на видноті. Загалом витрачаємо на публікацію та просування близько 2500 грн.

Діяльність в умовах війни пов’язана з певними складнощами. Наприклад, нас інколи підводить нестабільна робота логістичних операторів. Один з них три рази поспіль губив частину товарів, які прямували до нас від дистриб’юторів. Ми не отримали жодної компенсації – а це були не найдешевші квадрокоптери.

Ще одна проблема – через блокування портів перестали працювати звичні логістичні ланцюги. Приміром, наразі ми не маємо змоги замовляти товари безпосередньо з Китаю – тільки через Європу.

У наших планах – розвиватися та збільшувати команду. Думаємо про те, щоб самим виготовляти дрони. Напевно, почнемо з того, що будемо складати їх з готових компонентів. А потім запустимо й повний цикл виробництва. Це перспектива на найближчі два роки.

Щоб не лише втриматися на плаву під час війни, а ще й зростати, потрібно працювати вдвічі більше, ніж у мирний час. Головне – не зупинятися, адже варто підтримувати економіку країни.

Попередні історії бізнесу:

«Поїхав за машиною та потрапив під обстріл»: як Ukrtool продає на OLX під час війни

«Залучаємо нові бренди та збільшуємо обіг»: як 7dreamsport продає на OLX під час війни

«Продаємо на 20% більше велосипедів, ніж минулого року»: як Facebike працює на OLX під час війни

«Під час війни продажі мобільних аксесуарів зросли на 20-30%»: як AksDrug працює на OLX під час війни

«Ресторатори отримали виклик – нагодувати велику кількість людей»: як «Хорека Стандарт» продає на OLX під час війни 

«Продажі виросли вдвічі проти минулого року»: як «Банка Спецій» продає на OLX під час війни 

«Попит на дитячі меблі знизився, але не зник»: як Chado продає на OLX під час війни

«Передали волонтерам 60% товарів зі складу»: як ZNIGHKA працює під час війни 

«Через паливну кризу зріс попит на електромобілі»: як Boss Auto Ukraine продає на OLX під час війни

«Перемкнулися з продажів на оренду та вийшли на ринок Одеси»: як Nik House працює на OLX під час війни

«Кожний день для нас – нове випробування»: як «ТехноМашСтрой» продає на OLX під час війни

«Головна складність роботи під час війни – логістика»: як Body Sculptor продає на OLX

«OLX приносить нам до 40% продажів»: як «Верхній склад» продає на платформі під час війни 

«Нам казали, що немає перспектив, але ми спробували – і все вийшло»: як «Ремесленники» продають на OLX під час війни

«Попит на газове обладнання зріс утричі»: як Rudyy продає на OLX під час війни 

«Мрію, щоб в Україні було більше свого виробництва»: як Skipper продає на OLX під час війни

«Війна – не привід не вітати дитину з днем народження»: як «Карлотека» продає на OLX у воєнний час

«Наші клієнти – підприємці, які розпочинають бізнес навіть під час війни»: як DrevTrest продає на OLX 

«Допомогли зі взуттям ЗСУ та ТРО»: як інтернет-магазин спецвзуття та спецодягу продає на OLX під час війни

«Попит на деякі позиції зріс утричі»: як USATools продає на OLX під час війни

«Запустили новий напрям, на який раніше постійно не вистачало часу та рук»: як «Велобокс» продає на OLX під час війни

«Головне – зважати на потреби клієнтів»: як Triniti продає на OLX під час війни

«Розширив асортимент під потреби військових»: як Smart-home.com.ua продає на OLX під час війни

«Вимушеним переселенцям зараз потрібні багато різних товарів»: як Techno mix te продає на OLX під час війни

«Найближче завдання – не заробити, а зберегти»: як PixoPhone продає на OLX під час війни

«Обіг зріс на 20-30% порівняно з березнем минулого року»: як «Комфорт Продукт» продає на OLX під час війни 

«Безкоштовно віддали ЗСУ спальників на 300 тис. грн»: як Arvisa працює в Харкові під час війни 

Валентина ШимковичАвтор
Поділитися
Додати
до обраних
Кав'ярня та бар: який бізнес хотіли придбати українці протягом війни

Кав’ярня та бар: який бізнес хотіли придбати українці протягом війни

Впродовж останніх шести місяців війни українці активно продавали бізнеси «під ключ», що, як порівняти з пандемічним 2020 роком, вп’ятеро більше.

Дізнайтесь про найцікавіше

Підпишіться на розсилку повідомлень про нові статті у нашому блозі. Оберіть рубрику або декілька рубрик, що вас цікавлять, і ми надсилатимемо вам сповіщення після публікації нових матеріалів.

Обіцяємо: це не буде занадто часто!