• Укр
  • Рус

«Пропонуємо клієнтам дефіцитні позиції металопрокату»: як «МСК Україна» продає на OLX під час війни

1001
Додати
до обраних
Поділитися
Валентина ШимковичАвтор

Продовжуємо серію статей про підприємців та їхні бізнеси, які не припинили працювати під час воєнного стану.

Сергій Більдюк – CEO компанії «МСК Україна», яка спеціалізується на продажу металопрокату. Також бізнес пропонує послуги, як-от обробка металу за кресленнями замовника, виготовлення та монтаж металоконструкцій.

В інтерв’ю для блогу OLX Сергій розповів, як бізнес адаптувався до війни, як вдалося задовольнити попит на метал для бронежилетів і які позиції металопрокату цікавлять клієнтів зараз.

Обслуговуємо 500-800 клієнтів на рік

Ми працюємо з 2016 року. За цей час виросли з невеликого металотрейдера до повноцінної мережі металобаз, також виготовляємо металоконструкції на замовлення. У нас 4 оптові склади та 5 складів-завантажень по всій Україні: у Києві, Львові, Одесі, Харкові, Рівному, Івано-Франківську, Вишгороді, Дніпрі та Кривому Розі. Центральний офіс – у Києві.

Ми постачаємо чорний, кольоровий та неіржавіючий металопрокат. Наші клієнти – компанії з галузей енергетики, будівництва, металообробки, машинобудування тощо. Здебільшого працюємо з середнім бізнесом, але серед замовників є і дрібні майстерні, і великі виробництва. Клієнти купують від 2 до 100 тонн металу на рік.

Наша бізнес-модель полягає в тому, що практично завжди ми маємо в наявності дефіцитні позиції металопрокату – такі, яких немає у більшості конкурентів. Це вдається завдяки тому, що ми постійно аналізуємо ринок та завчасно прогнозуємо закупівлі. Співпрацюємо з понад 50 постачальниками з України, Європи та Азії.

У нашій команді – більш ніж 50 людей: менеджери з продажу, логісти, працівники складів, співробітники відділу маркетингу, бухгалтерії тощо. Ми обслуговуємо від 500 до 800 клієнтів на рік. Середній чек – від 12 до 64 тис. грн, залежно від сезону. Наприклад, будівництво активно працює з березня до кінця листопада – у цей час наші продажі більші, ніж узимку.

Налагодили постачання сталі для бронежилетів

Коли почалася війна, нам довелося перебудувати бізнес-процеси та адаптовувати компанію до нових реалій. Наприклад, усіх офісних співробітників перевели на віддалену роботу. Також, щоб диверсифікувати ризики, збільшили частку товару на складах у західних областях України.

Утім, головна проблема, з якою ми стикнулися, – падіння попиту на металопрокат, адже багато наших клієнтів припинили роботу або сильно постраждали від війни. Через це у березні наш обіг впав на 90%. У квітні й травні ринок трохи «ожив»: ми мали 50% від довоєнних показників.

Змінилися й потреби клієнтів. У березні та квітні у 80% запитів замовники цікавилися сталлю, з якої можна виготовляти бронежилети. За нашими спостереженнями, дуже багато українських підприємств переорієнтувалися саме на воєнну продукцію.

Сергій Більдюк
Сергій Більдюк – CEO компанії «МСК Україна».

Водночас навесні на ринку було чимало аматорів, які виготовляли неякісні вироби: їхні бронепластини прострілювалися бойовими патронами. Тож ми налагодили постачання «професійних» марок сталі, які найбільш придатні для бронежилетів: Armox, Mars, Swebor Armor і Raex.

У травні український бізнес встиг відійти від першого шоку та поновив роботу. Дехто з наших клієнтів переніс виробництво у західні регіони. Ситуація потрохи стабілізувалася, і ми почали отримувати запити на більш звичні позиції: рейки, безшовні та зварні труби, зносостійкі сталі тощо.

Останнім часом спостерігаємо підвищений попит на листовий алюміній для потреб оборонної промисловості, а також на безшовні і зварні труби для відновлення мереж тепло- та водопостачання. У нас на складах близько 4 тис. позицій – тож готові задовольняти потреби клієнтів.

OLX став новим каналом продажів під час війни

До початку війни ми залучали клієнтів за допомогою SEO-просування та контекстної реклами. Але після вторгнення з’явилася потреба знайти нові канали продажу. Тому ми звернули увагу на OLX і з червня почали продавати на платформі.

Персональний менеджер допоміг нам налаштувати бізнес-профіль та розробити стратегію розвитку на майданчику. У нас 10 робочих сторінок – для офісів у різних містах. Так простіше ними керувати, та й клієнти зазвичай більше довіряють продавцям зі свого регіону.

Ми публікуємо по п’ять оголошень на кожній сторінці та активуємо для них розміщення у ТОП. Загалом витрачаємо на публікацію та просування позицій 10 тис. грн на місяць. З OLX до нас приходять здебільшого не бізнеси, а звичайні люди, яким потрібен металопрокат. Втім, час від часу звертаються і компанії, які шукають дефіцитні позиції.

Наш досвід показує, що навіть під час війни в Україні можна і потрібно працювати. Коли бізнес підтримує економіку та створює робочі місця, ми всі разом наближаємо перемогу.

У наших планах – якнайшвидше вийти на довоєнні показники. Найближчим часом будемо наповнювати склад імпортом, розширювати асортимент дефіцитних позицій металопрокату, як-от бронесталі, рейки, трубний прокат.

У перспективі думаємо над розширенням у напрямі виробництва металоконструкцій. Також плануємо відкривати ще один цех металообробки, збільшити команду та вийти на системний експорт.

Попередні історії бізнесу:

«Поїхав за машиною та потрапив під обстріл»: як Ukrtool продає на OLX під час війни

«Залучаємо нові бренди та збільшуємо обіг»: як 7dreamsport продає на OLX під час війни

«Продаємо на 20% більше велосипедів, ніж минулого року»: як Facebike працює на OLX під час війни

«Під час війни продажі мобільних аксесуарів зросли на 20-30%»: як AksDrug працює на OLX під час війни

«Ресторатори отримали виклик – нагодувати велику кількість людей»: як «Хорека Стандарт» продає на OLX під час війни 

«Продажі виросли вдвічі проти минулого року»: як «Банка Спецій» продає на OLX під час війни 

«Попит на дитячі меблі знизився, але не зник»: як Chado продає на OLX під час війни

«Передали волонтерам 60% товарів зі складу»: як ZNIGHKA працює під час війни 

«Через паливну кризу зріс попит на електромобілі»: як Boss Auto Ukraine продає на OLX під час війни

«Перемкнулися з продажів на оренду та вийшли на ринок Одеси»: як Nik House працює на OLX під час війни

«Кожний день для нас – нове випробування»: як «ТехноМашСтрой» продає на OLX під час війни

«Головна складність роботи під час війни – логістика»: як Body Sculptor продає на OLX

«OLX приносить нам до 40% продажів»: як «Верхній склад» продає на платформі під час війни 

«Нам казали, що немає перспектив, але ми спробували – і все вийшло»: як «Ремесленники» продають на OLX під час війни

«Попит на газове обладнання зріс утричі»: як Rudyy продає на OLX під час війни 

«Мрію, щоб в Україні було більше свого виробництва»: як Skipper продає на OLX під час війни

«Війна – не привід не вітати дитину з днем народження»: як «Карлотека» продає на OLX у воєнний час

«Наші клієнти – підприємці, які розпочинають бізнес навіть під час війни»: як DrevTrest продає на OLX 

«Допомогли зі взуттям ЗСУ та ТРО»: як інтернет-магазин спецвзуття та спецодягу продає на OLX під час війни

«Попит на деякі позиції зріс утричі»: як USATools продає на OLX під час війни

«Запустили новий напрям, на який раніше постійно не вистачало часу та рук»: як «Велобокс» продає на OLX під час війни

«Головне – зважати на потреби клієнтів»: як Triniti продає на OLX під час війни

«Розширив асортимент під потреби військових»: як Smart-home.com.ua продає на OLX під час війни

«Вимушеним переселенцям зараз потрібні багато різних товарів»: як Techno mix te продає на OLX під час війни

«Найближче завдання – не заробити, а зберегти»: як PixoPhone продає на OLX під час війни

«Обіг зріс на 20-30% порівняно з березнем минулого року»: як «Комфорт Продукт» продає на OLX під час війни 

«Безкоштовно віддали ЗСУ спальників на 300 тис. грн»: як Arvisa працює в Харкові під час війни 

«Постачаємо дрони ЗСУ та плануємо запуск власного виробництва»: як AziMyTh продає на OLX під час війни

Валентина ШимковичАвтор
Поділитися
Додати
до обраних
Що таке дропшипінг

Як розпочати займатися дропшипінгом, і чому OLX якнайкраще для цього підходить

Що таке дропшипінг і як працює? Як на OLX створити онлайн-магазин без витрат на розроблення та легко розміщувати товарні пропозиції?

Дізнайтесь про найцікавіше

Підпишіться на розсилку повідомлень про нові статті у нашому блозі. Оберіть рубрику або декілька рубрик, що вас цікавлять, і ми надсилатимемо вам сповіщення після публікації нових матеріалів.

Обіцяємо: це не буде занадто часто!